Zwijmelen op Zaterdag


Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja

#editie 604 op zaterdag 8 juni 2024

Doe je ook (weer) swingend, zingend, dansend en zwijmelend mee?

1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~ 2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375)~ / ~  4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)


Nog maar eentje uit die 'Oude Doos' want daarin zit immers zoveel moois...



Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *




Heb én hou het goed  

16 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    zeker een mooie gouwe ouwe

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een gouwe ouwe toch nog altijd leuk om te horen. Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carpenters ja. Mijn eerste vrouw was daar gek mee en ik vind het nog steeds lekker om naar te luisteren. Bedankt voor de zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Mijn man vroeger ook al...nog steeds wel... voor n keertje vind ik het wel leuk maar niet om elke dag te horen ... zo leuk was haar leven niet hè, dat overheerst bij mij dan wel en bepaalt hoe ik de muziek ervaar

      Graag gedaan

      Verwijderen
  4. Een ouwe zeer zeker, maar een gouwe? Nog even over nadenken.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een gouden oude ja, veel gehoord want Henk hoorde het heel graag, is ook niets mis met het nummer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook wel behalve dan dat ik het iets minder graag hoor omdat ik het niet los kan zien van hoe zij aan haar einde kwam, haar leven dus echt veel minder leuk was dan dat het aan de buitenkant leek

      Verwijderen
  6. Ik miste je bij Natasja, dus toch maar even hier bij Jou kijken. Gelukkig niets aan de hand zie ik. Een mooie Gouwe Ouwe altijd goed. Vanuit Portugal zwaai ik... Zie je het😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh? Ahh ik heb, denk ik, vergeten mijn link te plaatsen, ga dat zo nog even doen.

      nee hoor..we hobbelen gewoon door ;-)

      Dat vond ik nou ook.

      Ahhh mooii en warm daar zeker hè, geniet ervan hoor.

      Verwijderen
  7. Nog 5 daagjes 27 graden...daarna vallen wij in een diep gat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geniet er dan maar extra van ... hier is t 12 graden en het zeikt en stormt alsof het herfst is... al uuuuuuurrreeeennnnnn

      Verwijderen