Zwijmelen op Zaterdag


Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja

#editie 603 op zaterdag 1 juni 2024

Doe je ook (weer) swingend, zingend, dansend en zwijmelend mee?

1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~ 2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375)~ / ~  4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)


Vandaag eentje uit de oude doos... ik ga ervan uit dat iedereen dit nummer wel zal (her)kennen...



Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *




Heb én hou het goed  

18 opmerkingen:

  1. Mooie versie! Ik ken het van Timi Yuro, maar deze mag er ook zijn. Ach, de Manhattans, wat is er gebeurd met de zwarte soulmannen in identieke kleding en afro's die zo mooi gelijk konden bewegen (de mannen bedoel ik, niet de afro's)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik ook.... dit is zo'n nummer dat (bijna) altijd een succes is en waar dus menigeen wel een graantje van wil meepikken...

      Verwijderen
  2. mogge Melody
    mooi nummer , maar het deed geen belletje rinkelen
    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk ken ik ze nog, al moest ik nog even denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, ik heb niet swingend en dansend meegedaan, want dan moet ik gelijk een afspraak maken bij de fysiotherapeut.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè... dat geeft niet hoor... je kunt het ook in gedachten doen terwijl je lekker en veilig in je stoel zit

      Verwijderen
  5. Dat is weer lekker zwijmelen op de natte zaterdag. Ik glij weer mee terug naar de seventees. Ohw ik heb 'Kiss and say Goodbye'. Bedankt hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch. Dat moet kunnen toch, zo heel slecht waren die jaren nou ook weer niet... zeker niet als je ze met nu vergelijkt ...
      Die ken ik ook .... graag gedaan

      Verwijderen
  6. De de Manhattans kan ik mij niet herinneren, maar het lied wel. Is meerdere malen gecoverd maar ik wist dat het van hen was.
    Fijne avond en zoninnige zondag🙋‍♀️🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja oke, dat kan natuurlijkl, ook in die tijd was er al zoveel om uit te kiezen
      Ja dat klopt.

      Dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
  7. Een echte zwijmel.
    Van voor mijn tijd.
    Ik ken het niet....
    Maar het is wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch.... haha ja jij was net nog ff te klein denk ik ... was in mijn middelbare schooltijd... jaren 70

      Ken je 'Let's just kiss and say goodbye" ook niet?

      Verwijderen