Zing Zo #604


Limerick op Zondag

sinds 29 januari 2012

#604e editie op zondag 23 juni 2024

Zing mee met: 


Na vele dagen en ook nachten,
oftewel dus, ellenlang wachten
is het bijna tijd
dat Daph hierheen rijdt
en treinen anderen er brachten.


Ook dit paleis weer eens bekijken
zien wat die muren laten blijken
Kleurrijke beeldtaal
toont ons allemaal
waarmee w'ons hart en ziel verrijken.


En dus duurt het nog maar heel effen
voordat we ook dit duo treffen
Myriam, Bea
Karel, Daphne, ja
en ik, gaan gezellig 't glas heffen.





Heb én hou het goed  

30 opmerkingen:

  1. Hallo hallo, nait noar't Loo
    Moar noar Aantwerpse Zoo
    Eem noar diertjes kiek'n
    Zain of ze nog dezulfde liek'n
    Dai dodo, flamingo, gekko en bonobo!

    (Dou dien gezelschap de hartelijke groet'n van mie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook heel veel plezier gewenst. Leuk dat jullie daar gaat. Word heerlijk weertje.
    Paar dagjes weg. Geniet maar van. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja dat lijkt heel goed gepland inderdaad ;-) De weergoden zijn met ons, heerlijk. Ja toch, gaan we doen, dank jullie wel

      Verwijderen
  3. mogge Melody
    ja ook ik heb er lang naar uitgekeken , en morgen zal het dan zo ver wezen
    dat station zal ik zeker bekijken , en nadien de paleizen en wat al niet van de zoo

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mogguh Karullll

      Ja ja ... en als je de weerberichten mag geloven kunnen we de winterjassen en dikke dichte schoenen thuislaten ;-)
      Groot gelijk hoor... het station is een p.l.a.a.t.j.e. heel indrukwekkend. Dat komt vast goed.

      Dank je wel, jij ook

      Verwijderen
    2. ja de jas blijft in de tas , maar de schoenen houd ik wel aan :)
      vandaag eens zien wat er mee gaat , wie weet past het in de rugzak wel

      geniet de dag

      Verwijderen
    3. Ja inderdaad... of in de auto.... Haha ja ik ook, maar wel zomerschoenen ipv winterstappers met bont erin

      De auto is dichtbij he....

      Verwijderen
  4. Ik neem op tijd de trein
    Om in Antwerpen te zijn
    Ik kijk ernaar uit
    Naar de vele beestjes
    En de olifant met
    Zijn lange snuit!
    Mijn verhaaltje is uit

    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. verhaaltje begint morgen opnieuw :)
      vanwaar pak jij de trein dan ?

      Verwijderen
    2. Groot gelijk meid... .we kijken naar je uit hoor....

      Verwijderen
    3. @Karel... zij neemt de trein in Gent...

      Verwijderen
    4. aha , zal de kapitein haar daar wel ff brengen , ik zat te denken aan Vlissingen en dat is een halve reis om de wereld :)

      Verwijderen
    5. Ja dat klopt... ik was er jarennnnnnnnn terug al eens en kreeg een rondleiding van iemand die ik daar kende

      Verwijderen
  5. De entree alleen is al de moeite waard, schitterend.
    Veel plezier allemaal!
    Bertie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En al die reislustige mensen
    stuur ik nu mijn vrolijke wensen
    het wordt vast een feest,
    met mens tussen beest
    de regen zal dit keer niét drenzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Rietepietz ,,, dank je welllll is helemaal goed gekomen.... nee hoor, geen druppel gezien (wel gevoeld maar dat was anderssoortige regen ;:-)

      Verwijderen
  7. Weer leuke ontmoetingen in het verschiet
    Dat zorgt voor veel vreugde en geen verdriet
    Ik wens jullie plezier
    Voor mens en dier
    En vergeet vooral het bijkletsen niet

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, was supergeslaagd ook!
      Heerlijke dag gehad. Dank je wel. Haha nee hoor,

      Verwijderen