Foto Friday

Het thema vandaag is 'FILM' ... nou zou ik eigenlijk een foto moeten plaatsen van mijn meest favoriete film maar ja met het overlijden van een acteur gisteren op (op 1 maand na) 89 jarige leeftijd... eentje die ik altijd heel graag zag (nog steeds zie natuurlijk), eentje die zijn talent ook doorgaf aan zijn zoon, (die een soortgelijk omvangrijk oeuvre heeft inmiddels) die ik eveneens graag zie... plaats ik dus maar een foto die ik vanaf het internet pluk. Een foto mbt de film waarin ik hem voor het eerst zag...  Donald Sutherland ... in de film: "Invasion of the bodysnatchers" uit 1978. Met deze film zaaide Donald Sutherland als het ware het zaadje voor mijn favoriete filmgenre; Horror.(wat ik overigens weer deel met mijn zoon). Ik herinner me nog dat ik deze film perse wilde zien omdat Mr. Spock -die ik weer kende van Star Trek- erin speelde, ik zeurde mijn vader suf nadat ik de advertentie in de krant had gezien, dat hij mij mee nam naar de bioscoop. Op de foto te midden van -ook 2 filmlegendes- Leonard Nimoy en Jeff Goldblum. 
RIP Donald Sutherland!



Photo Friday    Thema 21 juni 2024: "Film"


0 Klikkers Kliekjes:

Een reactie posten