(Geen) Foto Vrijdag of toch?

Normaliter zou hier nu een foto verschijnen die ik koos passend bij het thema dat men vandaag heeft benoemd. Vandaag staat er HIER: Coffee shop.

TJa... allereerst heeft dat woord in ons land een andere betekenis dan dat zij (hoogstwaarschijnlijk, neem ik aan) bedoelen. Ten tweede; bij de 1e betekenis kom ik nooit en bij de betekenis die zij eraan geven kom ik ook hoogstzelden en als ik er al kom dan maak ik geen foto's.

Duhus... dacht ik... terijl er van alles door mijn hoofd vloog... laat ik gewoon een foto pakken die ik wel zelf maakte, van koffie die ik graag drink maar dat zeer zelden doe omdat het a) te duur is, b) een suikerbom van hier tot Tokio en terug en c) ik dat thuis (gelukkig) ook niet kan maken en d) het daardoor een enorme traktatie blijft.

Kortom: Beste Mensen, Goeeeeeeeeeiussssssssssmorrugus en een fijne vrijdag gewenst!



Heb én hou het goed  

20 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    lekker bakkie pleur :)
    als je het dronk in het blije dorp van Rotjeknor :)
    https://www.ensie.nl/redactie-ensie/bakkie-pleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, voor een keer mag zo'n suikerbom wel hoor!!!
    Ik wens je een hele fijne koele dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal waar, dus af en toe doe ik het ook... zeker de 2x per jaar dat ik in Arnhem in Burgers Zoo kom

      Dank je wel, hetzelfde

      Verwijderen
  3. Gewoon jezelf die suikerbom cadeau doen. Lijkt me beter dan een joint, maar ik spreek niet uit ervaring. Vandaag maar een beetje zo zitten dat je oksels kunnen luchten 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel... die paar keer per jaar... haha ja dat ook zeker ook, die werken prima pijnstillend maar niet voor een verslavingsgevoelig iemand

      Nee hoor, ik zit lekker binnen, puzzel op tafel enzo

      Verwijderen
  4. Het begin van je verhaal doet me denken aan een kennis die in Canada woont en die hier jaren geleden een coffeeshop binnenliep voor een kopje van dat bruine vocht. Kwam van een kouwe kermis thuis. Wij vonden het wel vermakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Zo ongeveer was het mij overkomen als Anita niet ingegrepen had... .eind jaren '90 , wist ik veel... niet dus ;-) Zij haalde daar een joint voor mij om uit te proberen als pijnbestrijding...werkte als de tierelier maar ik ben nogal verslavingsgevoelig dus wist gelijk 'dit moet ik niet doen'... Zij zorgde er voor altijd iets in huis te hebben zodat ik in een extreem noodgeval iets kon doen als ik weer eens weken niet sliep ... maar daar heb ik heel weinig gebruik van gemaakt omdat mijn angst voor verslaving groter was

      Dat snap ik wel. ... achteraf in elk geval

      Verwijderen
  5. Het ziet er uit als een heerlijk ijsje eh... zeg maar ijs. Ik zou dan zéker voor de ijscoupe gaan en niet voor de koffie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het water loopt me in de mond....
    Was het maar een hap van dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik geen koffiedrinker ben, ziet dit er heerrrrrrlijk uit. Bom of niet, daar kan je toch alleen maar van genieten!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is zo megalekker.... vBurgers Zoo in Arnhem maakt het echt het lekkerst klaar.... (bijna overal tegenwoordig kun je wel koffie-specials bestellen)
      Echt wel, doe ik dus ook ...

      Verwijderen
  8. Nou, ik vind het een coffeeshopwaardige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik ook.... en dit moet je proeven....dan ga je uit je panty van genot

      Verwijderen
  9. Ziet er sowieso lekker uit 😊 ach en voor een keer, is dat niet zo erg 😉
    Fijne avond Xx

    BeantwoordenVerwijderen