#Met zorg gemaakt

Samenwerkingsverbanden die leiden tot mooie zaken... kom maar op, ik hou er van.


Zo ook mijn 'thuispark' Wildlands die tal van dat soort verbanden heeft op alle mogelijke vlakken. Zo werden er onder andere al eens een serie verschillende tassen gemaakt van vinyldoeken die een tijdland als afscheiding waren gebruikt omdat het deel erachter in de steigers stond. (zie hieronde)


Zo is er een kinderboek (bovenaan dit bericht) uitgegeven dat geschreven is door een personeelslid, over een jongetje dat avonturen in de dierentuin beleeft. En natuurlijk zijn er ook tal van samenwerkingsverbanden achter de schermen tbv dierenwelzijn optima forma maar dat is niet waar ik het hier nu over wilde hebben.

#metzorggemaakt is de naam van een nieuwe lijn met producten zoals dierenkaarsen, vogelhuisjes en kunst, die nu in onze winkel De Expeditie te koop is. Een hele bijzondere collectie want al deze producten zijn gemaakt door cliënten van Cosis #metzorggemaakt Lees meer op: https://www.wildlands.nl/cosis-en-wildlands-slaan-handen-ineen



Tas en boek heb ik in huis, en tal van andere zaken sinds jaar en dag aanvullend, mijn collectie dierenparkitems groeit zo gestaag... Van deze actie heb ik nog niets maar dat komt ook vast wel goed...







Heb en hou het goed

12 opmerkingen:

  1. Goed idee, mooie dingen, vooral die tassen spreken me aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook... dat snap ik wel .... mijn man heeft er eentje gehad om mee naar werk op en neer te nemen voor zijn broodtrommel, drinkfles en kleding ... Er zijn tal van modellen gemaakt ...

      Verwijderen
  2. Dat is nou het nuttige met het aangename verenigen. Leuk dat die tassen uniek zijn. Past goed bij jou 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Melody
    werkervaring opdoen , duurzaam bezig zijn en ik vermoed sam sam met de eventuele winst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch
      Dat ook nog eens... net als Gemiva voor de puzzels van Jan van Haasteren

      Verwijderen
    2. precies. ik zou daar graag eens binnenlopenm aar ja helaas te ver weg

      Verwijderen
    3. Maassluis zegt google , dat is zeker niet naast de deur

      Verwijderen
    4. Ah ja dat kan ook, ik dacht dat het Zwijndrecht was ... hoe dan ook. voor mij te ver weg

      Verwijderen