Foto Thee #27





#27 ~ sinds 6 januari 2024


De vraag op woensdag 3 juli 2024 is:


"Welk gesprek zal je nooit vergeten?"

Ehhhhhhh nu kan ik wel een gesprek benoemen, áls ik al een keuze zou kunnen maken... het hele medische scala, politie en justitie, werkgever met advocatuur en rechtbank etc bevinden zich daar wel tussen -inclusief locaties, data en zelfs wat ik droeg en wat mijn gesprekspartners droegen, wat voor weer het was en wat al niet meer- maar dat is peuteren aan korsten die 'niet van gisteren' maar evenmin onverwoestbaar zijn. Dát ga ik dus niet doen! Bovendien is het een foto-uitdaging... ff kijken of ik ergens een foto's heb van gesprekken die ik had én me wel graag herinner en die een grote glimlach op mijn gezicht leggen van oor tot oor.









Heb en hou het goed

22 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    hadden wij zoveel te bespreken , dat ik mijzelf steeds terug zie hierboven
    een mooie collage van vast en zeker mooie - fijne gesprekken

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. :-) Dank je wel, allemaal heel leuk mensen, dus ja is wel logisch dan toch :-P

      Verwijderen
  3. Het was mooie herinneringen van je foto's. Jullie gaan overal naar toe. En ook mede bloggers ook mee. Dan maken juist gezellig voor jou!
    En gelijk gezellige praatje make, Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het., Klopt, altijd weer een feestje hoor. Zo is het dus helemaal, dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
  4. Hahaha, die bovenste foto. Ik ga stuk 😂
    Die onderste herinner ik me nog. Fijn hè, fijne herinneringen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al kan ik me niet woordelijk gesprekken herinneren, in ieder geval zijn dit soort ontmoetingen altijd het onthouden waard . ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps niet gezien dat m'n account e weer uitlag , maar het liet zich dit keer weer vinden.

      Verwijderen
    2. Haha nee ik ook niet hoor... ik weet wel nog wat jij droeg... en hoe je de trap bij het station op huppelde, dat staat op mijn netvlies
      Dat zeker weten dus!!

      Verwijderen
    3. geeft niks hoor... je lette goed op en corrigeerde het , voor zover je van een correctie kunt spreken ... aanvulling is eigenlijk

      Verwijderen