Foto Thee #28





#28 ~ sinds 6 januari 2024


De vraag op woensdag 10 juli 2024 is:


"Wat is jouw favoriet muziekinstrument?"



Ooit... had ik nog geen losse harde schijf.... Ooit crashte een pc van mij... en ooit was binnen 1 tel alles weg, óók 1000-en foto's... dus niet een foto van ooit van mezelf terwijl ik het bespeel... maar in een voorstelling door vader en zoon.... met een nummer waarvan de melodie je vast niet onbekend in de oren zal klinken. Van hét instrument dat het warmste geluid dat je je maar kunt voorstellen voortbrengt: het euphonium.









Heb en hou het goed

10 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    rot crashes :(
    mooie tuba muziek
    ken het nog wel van de shell harmonie waar pa in speelde op de trompet

    tot straks

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mogguh Karulll
      Jah....dingen gebeuren hè

      Ahhh ja leuk. Trompet spelen kon ik niet, mijn lippen pasten niet.

      Tot straksss

      Verwijderen
  2. Goede morgen Melody een fijne woensdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erop spelen kan ik niet, maar de viool is mijn favoriete instrument.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk de viool en daarna de piano, hangt ook van de muziek af. Wat laat je een bijzonder opname horen. Hoe oud is dat filmpje? Volgens mij zit er een redelijk jonge Dominic Seldis in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat speelt wel mee inderdaad.

      2007 voor zover ik weet, kon vinden... maestrokoppie onmiskenbaar

      Verwijderen
  5. Wat een bijzonder uitvoering van de Parelvissers, nooit eerder gehoord. Toch wel liever door zangers maar hiet is ook helemaal niets mis mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè.... dat snap ik hoor... ik hoor beide versies heel graag... mits door goede spelers/znagers uitgevoerd uiteraard

      Verwijderen