zaterdag, april 06, 2024

Zwijmelen op Zaterdag



Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja: editie 595 op zaterdag 6 april 2024


21.22 uur vanavond is het weer zover! Morgen we weer een aantal weken genieten van de genialiteit van Niels van der Laan en Jeroen Woe met hun steun en toeverlaat Miquel Wiels. Oftewel "Even tot hier" op NPO 1 

Uit seizoen 9:



Uit seizoen 8:



Uit seizoen 7:



1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~
2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375) ~ / ~
4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)


* Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *

Heb én hou het goed  

16 opmerkingen:

  1. Goede morgen Melody ik moet zo weg dus je videootjes kijk ik later wel of morgen. Fijne zaterdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Haba, prima hoor, altijd welkom, Voor alles is een tijd. Fijne dag en fjin weekend ook!

      Verwijderen
  2. mogge Melody
    die weten het altijd mooi te brengen hé , ik wens je veel kijk plezier

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mogguh Karullll

      Ja nou en of en al ben ik het niet altijd met ze eens, hun genialiteit staat daar los van.

      Dank je wel, komt goed, Daphne is hier nog, straks naar een bloemetjesmarkt en dan vanmiddag weer fietsen met de groep.

      JIj ook!

      Verwijderen
  3. Staat weer zat te zwijmelen. Ga ik morgen eens goed voor zitten mee zwijmelen met je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wel hè.... is niet echt zwijmelen in de waarste zin des woords maar toch... het is meer een reclame-actie van mij voor een programma op tv waar ik enorm fan van ben en dat vanavond weer begint.

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze toch fantastisch goed in die liedjes van een scherpe tekst te voorzien. Ik heb weer even zitten genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Muziek op zaterdag ik luister mee.
    Is nu bezig "Even tot hier", ik kijk straks. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben er weer... Ik kijk er nooit naar, maar wat ik zie is wel goed geniaal en ook nog eens goed van stem. Tot morgen bij Zwijmelen op Zaterdag🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die mannen zijn zo goed .... en dan hoef je het niet met hen eens te zijn ... maar hoe ze het brengen, de muzikaliteit erbij... .en als je dan bedenkt dat ze elke zaterdag iets brengen dat ze in de 6 dagen ervoor bij elkaar brachten...

      Haha ja welkom terug en tot morgen * zwaaaaaaaaaaaaaaai

      Verwijderen
  7. Af en toe komt we wel eens een stukje hiervan voorbij.
    Creatieve gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het komt ook altijd heel snel na de uitzending op youtube dus veel is daar terug te vinden
      ja nou en of

      Verwijderen