maandag, april 01, 2024

Luiaards in Nederland




Op mijn blog bij WP heb ik tal van pagina's met info over meerdere diersoorten, per dier een pagina met alle -mij bekende- gegevens van die dieren in Nederlandse dierenparken. Deze pagina's laat ik daar staan en ga ik vanaf nu ook niet meer updaten, ik ga ze wel deels overzetten naar hier met meest recente info die ik dan weer ga updaten wanneer zich iets aandient. Subpagina's zijn niet mogelijk hier  dus tot ik daarvoor een acceptabele oplossing heb maak ik er eerst berichten van en die plaats ik in DEZE categorie. Vandaag de 1e -ingekorte versie- van alle olifanten, de lange versie vind je HIER



Update: 25-04-2024: 16 dieren in Nederland verdeeld over 6parken.

Hoenderaell -Anna Paulowna 4
M = ?? = ?/-?/-2013
V = Luna = ?/-??-????
V = ?? = ??-??-????
V = ?? = ??-??-????


Aqua Zoo - Leeuwarden 2
M = Silio = ??-??-2018
V = Fabula = ??-??-??


Apenheul - Apeldoorn 3
M = ??? = ??-??-????
V = ??? = ??-??-????
? = ??? = 12-02-2024


Artis - Amsterdam 2
M = Zippo = ??-??-????
V = Rica = 23-04-2016


Dierenpark - Amersfoort 3
M = Diego = 19-04-2022
M = Clyde = ??-??-????
V = Amaka =


Zoo Parc - Overloon 2
M = Odin = 20-10-2018
V = Frieda = ??-??-2021


De blogpost is toegevoegd aan

2 opmerkingen:

  1. wat heb je er een werk aan , goed dat je het leuk werk vind

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt... nog een paar pagina's te gaan..... jah zeker wel, vooral als mijn lijf niks wil en ik mijn hoofd stil moet krijgen

      Verwijderen