zondag, april 21, 2024

Foto Sunday

Photo Sunday Zondag 21 april: Spoorweg ~ #873 sinds 5 juni 2007



ps...zo grappig... Ik ontdekte vandaag (ja ik ben echt wakker NOT hihi) dat er een archief bestaat binnen deze foto-uitdaging en dat je dus op bijdragers kunt zoeken. Es ff kiekuh wat mijn NAAM oplevert. Deze foto-uitdaging van Noah Clark bestaat dus sinds 5 juni 2007 en ik deed voor het eerst mee op 6 mei 2012. Daarna wisselend wel / niet en zo komt het per vandaag dus uit op: 282x deelgenomen, 591x niet deelgenomen, mijn bijdrage werd 42x verkozen als nr. 1 en ik stond 172x in de top 5. Daarbij moet wel in aanmerking worden genomen dat de laatste tijden er amper nog bloggers meedoen, dat was in de begintijd wel anders. Zoals het gaat met alle bloguitdagingen.



Heb én hou het goed  

20 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    mooie invulling van het thema , mooie kraan van mammoet ook :)
    je hebt een mooi archiefje

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mogguhh Karulll

      Dank je wel... jah is weer eens wat anders hè ... dit is van de verbouwing van het station hier in de stad, ergens in 2017

      Verwijderen
    2. je hebt er vast geen uren staan te kijken , dus een mooie foto van op de juiste tijd op de juiste tijd

      geniet de dag

      Verwijderen
    3. nee klopt... een paar minuten hoogstens... ik fietste er toen langs, geheel toevallig overigens, op weg naar een kringloopwinkel die daar vlakbij zit.

      Verwijderen
  2. Mooie foto bij de opdracht, zo gaat het spoor letterlijk weg ,dus een dubbele betekenis van 'spoorweg'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel bloggers vinden het al uitdaging genoeg om het blog in de lucht te houden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. veel (die) bloggers hebben dan ook een rijkelijk gevuld leven , dat heeft niet iedereen

      Verwijderen
  4. Hest oin schier verleden hier in webloglaand, mor dat wossen wie al wel! Tja... en wat dei blogoetdoagingen betreft, ik mok mie der ook schuldig aan, den weer wel en den weer noit. Ik woit ut ook noit woar dat aan ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joa dat klopt wel hè, kin ook noit aans ja noa 21 joar

      Ach woist ja wel hou dat waarkt, alles mag, niks mout... da woik ook noit mor motn we dat perse woitn din? Nee toch

      Verwijderen
  5. Nieuwe spoor rails word dan aangebracht. Heel goed gezien. Er worden algemeen steeds meer nieuwe rails aangebracht. Mooie foto. ˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷Fijne week˚ ༘✶ ⋆。˚ ⁀➷

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt... dit was in 2017 toen het station hier in de stad volledig op de schop ging en dus ook rails vervangen en verlegd moesten worden

      Dank jullie wel, hetzelfde gewenst

      Verwijderen
  6. Toen ik vanuit de mail klikte kwam ik op die pagina en zag je naam staan bij gewonnen foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Haha ja inderdaad ;-) Dat was toen wel de bedoeling en is ook gelukt

      Verwijderen
  8. Maai koetnuss: 42 x gekozen als nr 1, en 172 x in de top 5. Dat jij zo bescheiden bent gebleven!
    Dit is ook een fraaie foto. Wij staan er ook op: de dwarsliggers (-:
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen