Leren door te proberen #7

>Mag ik voor deze editie van 'ontdekken hoe blogspot werkt' jullie hulp vragen? 
Wat ik zelf allemaal ontdekte inmiddels staat in de vorige 6 blogposten wel beschreven maar dat is vanuit mijn optiek... dat zegt niks over die van jullie, mijn gasten. 
Ik wil graag weten waar de bezoeker tegenaan loopt en in welke situatie.
 In het tabel hieronder maak ik een lijst van dingen die ik "mis", dingen die bij een gratis versie van wordpress wel kunnen maar bij blogspot niet.
Willen jullie in een reactie aangeven wat jullie ervaren bij het bezoek hier?

Wat "mis" ik...Wat mis jij -mijn gast-
01) Een post en/of reactie kunnen liken
02) Omzetten lettertekens in emoticons/emojies
03) Geen melding bij antwoordreacties
04) Link in reactie is niet aanklikbaar
05) Dat 'anoniem' mij als eigenaar ook niks zegt.
06) Subpagina's in menu zijn niet mogelijk
01)
02)
 03)
04)
05)
06)

Het feit dat hier zoveel wel mogelijk is zonder dat het me ook maar één cent kost, laat staan de ergernis van véél en irritante, irrelevante reclames, is voor mij leidend en bepalend om hier bij blogspot te blijven.

Ik blijf uiteraard wel zoeken en puzzelen om de 'onmogelijkheden' in mogelijkheden om te zetten, enerzijds omdat ik dat leuk werk vind en heerlijk tijdverdrijf en anderzijds omdat het voor jullie dan wellicht leuker is. Immers zoveel bloggers zoveel wensen/smaken.       

Het laatste woord is nu even aan jullie om de 2e rij aan te vullen... mijn vragen aan jullie concreet zij:
a) ben je ingelogd?
a-1) zo nee ... waar loop je tegenaan?
a-2) zo ja... hoe dan? In Google, In WordPress, Met blogspotaccount?
b) wat mis je?
c) is er iets dat je vervelend vind, zo ja wat ?
d) heb je aanvullingen / opmerkingen? 

Ik lees het allemaal graag!! Alvast bedankt dus voor het reageren en mij helpen. 


Heb én hou het goed