Leren door te proberen #8



De categorie  over dit leerproces (die zich opent als je op bovenstaande foto klikt) krijgt met dit bericht een 8e aanvulling. Deze aanvulling bevat een lijstje van dingen die (nog) niet kunnen / ik nog niet uitgevogeld heb, die mijn aandacht blijven behouden en waarvan ik hoop tzt de oplossing te kunnen melden.

01) Het kunnen liken van post(en) en/of reactie(s)
02) Dat lettertekens automatisch opgezet worden in de bijbehorende smileys/emoticons/emojies
03) Dat je geen mailbericht krijgt als iemand een antwoord gaf op jouw reactie 
04) Dat een Link in reactie niet aanklikbaar is (wel te openen: rechtermuisknop - openen nieuw venster) 
05) Dat een anonieme reactie ook voor mij als blogeigenaar anoniem is.
06) Dat er in het menu geen subpagina's toegevoegd kunnen worden

6 dingen die bij wp wel kunnen maar daar betaal je dan ook voor; hetzij met geld omdat je een abonnement hebt om reclames te mijden, hetzij in de vorm van reclames in de berichten. Voor sommige bloggers tellen sommige dingen blijkbaar dusdanig zwaar dat ik ze hier (nog) niet (meer) heb mogen begroeten, dat zij dan maar zo. Ik blog voor mezelf en niet voor het verkrijgen van volgers.
Het wisselen van thema's gaat ook anders dan bij wp maar dat is geen probleem. Ik vogel eerst alles uit via mijn testblog en als ik weet hoe zo'n thema in elkaar zet en welke mogelijkheden er zijn (of niet), dan besluit ik het al dan niet in gebruik te nemen. Het huidige thema heet 'Lucy', een vrolijkmakend en zomers thema vind ik zelf maar dat is uiteraard een kwestie van smaak :-)


Heb én hou het goed   /div>