dinsdag, april 09, 2024

Aan de fles





Eén van mijn favoriete dierenparken in ons land is wel Burgers Zoo in Arnhem, na Wildlands natuurlijk welteverstaan. Net als Wildlands al een aantal keren deed doet nu ook Burgers Zoo ervaringen op met het grootbrengen van een dier met de fles omdat de moeder het verstootte. [wat wel vaker voorkomt bij 1e-keer-moeders].
 
Werd in Wildlands Polepole met de fles grootgebracht na haar geboorte in mei 2021:
 


Is in Burgers Zoo jongedame Alex-Bertine geboren in februari en groeit ze als kool:




Nog even geduld... Burgers Zoo staat al weer een tijdje in de agenda en 29 april nadert al aardig gelukkig. Met hopelijk mooi weer gaan we weer volop genieten met zijn allen. Daar verheug ik me natuurlijk enorm op. We zijn deze keer niet met ons drieën zoals meestal, Daphne, Karel en ik maar met zijn vijven want zowel AnneMarie als Esther gaan gezellig met ons mee. 
Ohja..natuurlijk is dan 'vijven' geen verplicht vast getal, wil je je ook bij ons voegen, voel je dan hartelijk welkom!! 






Heb en hou het goed
De blogpost is toegevoegd aan

6 opmerkingen:

  1. Dat moet voor de verzorgers toch geweldig zijn om te doen lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dát lijkt mij ook, zal in ieder geval leuker zijn dan poep scheppen ;-)

      Verwijderen
  2. Ik was je helemaal kwijt, bleek je in mijn spam map te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och jeetje kind toch... kijk je maar zo dwars door 105+ kg heen :-)

      Ik loop niet weg hoor

      Verwijderen
  3. Polepole met de fles grootgebracht en nu een prachtige giraffe.
    Genieten in Wildland. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt allemaal behalve dan dat Polepole tegenwoordig in België woont. In Pairi Daiza met Juul, Masika en mannetje Olivier

      Verwijderen