Steentje voor steentje voor steentje

1000-en keren... steentje voor steentje voor steentje,  60 dieren op waar formaat in lego... Een paar jaar geleden was die tentoonstelling er al eens, toen in Burgers Zoo en we keken onze ogen uit. Zij het dan dat Burgers Zoo de "Ocean bricks - versie" tentoonstelde. 
 


7 mei treffen Daphne en ik elkaar op onze gebruikelijke afspraakcarpoolplek en nadat zij dan in mijn auto is gestapt, het stuur van mij overnemend en ik van stoel ruilde, tuffen we naar het Brabantse Overloon, naar Zoo Parc. Daar treffen we dan (uiteraard) Karel en in zijn gezelschap bevindt zich dan Esther In Overloon gaan we dan genieten van het park zelf, zeer de moeite waard, en dus 60 dieren van lego en in deze versie "Safari Bricks", dus geen zeedieren.  23 maart begonnen, eindigen op 9 juni dus we zijn keurig op tijd. Er zullen vast blogs mét foto's volgen.



Maarrrrr eerst.... gaan we naar Burgers Zoo as maandag. Esther komt ook daarheen en bovendien zal Anne Marie ons komen vergezellen die dag. Dat ik daar zin in heb hoef ik natuurlijk niet te benadrukken, of wel? Ohja, voor ik het vergeet... mocht je je nou ook bij ons willen voegen? Dan ben je uiteraard meer dan van harte welkom. Rond 10.30 hopen we bij de ingang van het park te zijn maandag. En wat 7 mei betreft, dan om 11.00 uur. 






Heb en hou het goed