Trio

Het trio heeft niet gezocht afgelopen dinsdag toen ik zonder Vanyar thuis kwam. Kennelijk was hen al duidelijk hoe het zat. Achteraf zijn enkele kwartjes nog wel gevallen. Wij (ik met name) hebben er meer last van dan ons trio en ons logeevee. 
(foto's hieronder zijn aanklikbaar voor grotere weergave)


Bilbo 08.08.2014 bij ons sinds 26.05.2017 Merry ??.??.???? bij ons sinds 3.9.2018 Pippin ??.??.???? bijons sinds 3.9.2018

Ik ben nog niet zoekende maar dat er wel weer een woefel komt en van ons trio (weer) een kwartet maakt is niet iets waarover we twijfelen.








Heb en hou het goed

26 opmerkingen:

  1. Och je bent weer op zoek naar woefel. Niet eens zeker. Ik ben echt benieuwd wat voor woefel word. Je poes moet wel tijdje aan wennen als het nieuwe komt? Prachtig om te zien. Logee Senna zit ook tobben. Even rustig bekijken Melody. Fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor. Ik ben nog niet op zoek daar ben ik nog niet klaar voor.... wat we wel weten is dat we wel weer een woefel willen... het zoeken komt vanzelf wel, als ik er klaar voor ben.
      Onze poezels zijn het bezoek van honden gewend.. .we hebben nog steeds vaak logeehonden dus dat is nooit een probleem gelukkig. Jah dat klopt... morgen krijgt ze een echo en daarna bepalen hoe en wat verder...

      Dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
    2. Ik zal duimen voor Senna. Toch ben ik voorzichtig om te zeggen.....🧡

      Verwijderen
  2. ha die Melody
    die 3 schoonheden hebben het misschien voelen aankomen :(
    dat jij en J meer last van het gemis hebben is zeker , zal ook ff tijd nemen , geef het die tijd
    en ga dan eens samen kijken voor een lieve hond
    mak an hé , je weet het

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die Karull

      Ja dat denk ik wel ja... ja hoor, komt goed, het is zo het is hè.

      Ja hoor... tot overmorgen

      Verwijderen
    2. mogge Melody
      ja ik denk het ook
      mak an dan breekt het lijntje niet

      geniet de dag

      Verwijderen
    3. Mogguh Karul

      Ja toch... zo is het ... we doen wat goed voelt en laten wat niet ;-)

      Verwijderen
    4. precies
      zo begon ik gisteravond een puzzel , en plots denk ik , die deed ik al eens , ga toch verder :)

      Verwijderen
    5. Doen wat goed voelt... hier is ie zo wie zo welkom... heb al een groepje om me heen die er blij mee is als ik te ruilen heb

      Verwijderen
    6. dat zeg je goed
      dus een leuke groep voor de dubbele

      Verwijderen
  3. Je weet niet altijd wat dieren soms aanvoelen.
    Het gemis blijft even maar het komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar twijfel ik ook niet aan, maar komt zeker op je pad als de tijd er rijp voor is. Niet overhaasten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou precies mijn insteek dus ... en J vindt alles goed, die laat het aan mij over. Dat doe ik ook zeker niet

      Verwijderen
  5. Met Riet eens. Laat het bezinken en neem de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het vorige berichtje niet gelezen, wat zal je dit prachtige dier missen na 8 jaar samen. Hou er de moed in en tijd brengt altijd raad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt... ehhh 'samen' pas sinds april 2019, ruim 5 jaar dus nog maar... hij was in juli 7 geworden. Maar goed... het is zo het is, het komt goed.... dat klopt gelukkig

      Verwijderen
  7. Dat heeft zijn tijd nodig en dat doen jullie goed. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen