Meisje met de parel....bijna


De afgelopen dagen heb ik meermalen gewandeld met onze buurvriend op 4 voeten. Hij, Nero dus, is wel een pareltje hoor. Wat een clown. Als hij zich vertrouwt voelt dan gaat ie op zijn rug liggen rollebollen. Het wandelen is dan ook een feestje want zijn focus is aardig bijgedraaid van 'angstig' naar 'redelijk zelfvertrouwd met natuurlijk aandacht voor dat vrouwmens bij mij die af en toe zegt: "kalm aan, ik heb geen 4 voeten zoals jij maar slechts 2, daarbij ben ik ietsjes ouder dus ook minder snel noch behendig." De eigen lijn vd baas gebruik ik niet meer, ik pak de uitloopriem van Vanyar, die is veel handiger voor mij en -kan ik me verbeelden natuurlijk- hij lijkt die uitlooplijn ook prettiger te vinden. Eerder vandaag mochten we ook even oppassen want de baas moest naar de tandarts en had wat andere zaken te regelen.

Onze poezels hebben nog niet besloten wat ze van hem vinden... Merry is geen fan, dat is al wel duidelijk en de beide heren hebben zo iets van: "jemig, joh, doe us kalm aan... wij maken ons nergens druk om hier dus dat hoef jij ook niet....".



En de 2e afbeelding kreeg ik doorgestuurd... is ie leuk of is ie leuk?!

Gaatjes in mijn oor
Geen paarlen voor de zwijnen
Uiterlijk vertoon.









Heb en hou het goed

14 opmerkingen:

  1. Prachtig. Doet niet onder voor het origineel!
    👍🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, die met de parel. Fijn dat je zo lekker met de buurhond op stap kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè... vind ik ook hoor, daarom plaatste ik het ook.

      Jah zeker... beide buurhonden want ook Senna moet meermalen per dag uit, buuf heeft maandag nieuwe knie gekregen dus zij kan het niet zelf

      Verwijderen
  3. ha die Melody denk dat die lijn langer is en dus fijner voor Nero
    en de poezen zullen ook wel aan de grapjas wennen
    van wie is die hond met oorbellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die Karel

      Ja dat denk ik ook, hij was gelijk een stuk vrolijker / enthousiaster
      Ach ja... zo lang hoeft dat immers niet.. .men is druk bezig een nieuwe 'gouden mand' voor hem te vinden

      Geen idee, ik kreeg het plaatje toegestuurd

      Verwijderen
    2. mogge Melody
      ja ik denk het
      komt best goed

      zal wel een zelf gemaakt plaatsje zijn , hoop ik toch :)

      fijn weekend groet

      Verwijderen
    3. Mogguh Karullll

      Ja zeker, alles op zijn tijd hè, jij weet hoe dat werkt.

      Dat denk ik ook...

      Dank je wel, jij ook

      Verwijderen
    4. vast wel
      je hebt een mooie foto met stukjes plakband bovenaan geplakt :)

      Verwijderen
  4. Wat een leuke drukbol, maar ja, is nog jong he en dan mág dat nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hèerlijk ... dat ook ja, hij is 3, maar heeft lang 'angst' voor alles als leidraad gehad en ik ben volop bezig dat er nu uit te halen en dat begint zijn vruchten af te werpen gelukkig

      Verwijderen
  5. Schitterende foto! En fijn dat je nu geregeld terug een wandelmaatje hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Jah dat ook, maar had ik al hè. Buurhond Senna is er ook nog... en buuf kreeg afgelopen maandag een nieuwe knie dus het uitlaten van Senna doen wij nu ook elke dag meermalen

      Verwijderen