Ze komen er weer aan...

Al zeker zo'n 10 jaar minstens tuffen Daphne en ik vele km's -de laatste jaren steevast heel gezellig vergezeld door onze grote vriend Karel- door Nederland (soms zelf over de landsgrenzen) naar een dierenpark met een 'lichtjesshow', zonder dat oneerbiedig te bedoelen natuurlijk. Menigeen, zowel buiten als binnen onze blogkring heeft ons al vergezeld bij zulke uitjes; iets wat de feestvreugde alleen maar vergroot natuurlijk want heej, het spreekwoord: "des te meer zielen des te meer vreugd" is er immers niet voor niets?

Mijn foto-album van Light Safari in Beekse Bergen afgelopen winter opent zich als je op de foto hieronder klikt...


Gisteren kwamen berichten bij mij binnen van 2 dierenparken in ons land die hun aanstaande lichtjesfeestjes aankondigden. Alleen maar de aankondiging, verder nog geen info maar de voorpret is daarmee al wel weer begonnen. De data gaan nog wel geprikt worden maar aan het feit dat we weer (willen, kunnen bij leven en welzijn uiteraard) gaan hoeft niet getwijfeld te worden.

Mijn foto-album van Treasures of Time in Ouwehands Zoo Rhenen afgelopen winter opent zich als je op de foto hieronder klikt...



Voor zover mij nu bekend:
... Titel / Thema nog niet bekend...
Vanaf november tot en met de maand februari -
Ouwehand's Zoo in Rhenen
Light Safari
vanaf 28.11 t/m 9.3: donderdag- t/m zondagavond. In de kerst- en voorjaarsvakantie van maandag- t/m zondagavond
Beekse Bergen te Hilvarenbeek
Video van editie 2023-2024: Treasures of Time

Video van editie 2023-2024: Light Safari #1


Hoe e.e.a. uitgevoerd zal gaan worden is nu nog dé verrassing maar ernaar uitkijken is al een minifeestje. Tijd vliegt dus voor we het goed en wel beseffen zal het al zover zijn. Nu maar hopen dat we goed weer treffen... zodat we over de drukke nl-se wegen de vele km's veilig kunnen overbruggen en natuurlijk ook in de betreffende parken goed uit de voeten kunnen. Het is uiteindelijk winter in die tijd en tja sneeuw lijkt prachtig, ook vorst kan heel mooie beelden opleveren... maar het loopt voor geen meter sak mar segguh. 
Net als altijd.. .en wellicht ten overvloede... wie zich bij ons wil aansluiten deze dagen -al dan niet allebei- is u.i.t.e.r.a.a.r.d. van harte welkom *glimlach






Heb en hou het goed

26 opmerkingen:

  1. Leuk dat jullie dit al jaren samen doen.
    De dagen worden alweer korter. Het licht moet al weer eerder aan
    Mij trekken de lichtjesfestivals in de tuinen minder. Ik bezoek natuurlijk in ieder geval WildNights.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is het ook hoor, altijd de grootste lol met zijn allen.

      Daar is ook niks mis mee.. .ieder zijn/haar ding toch ;-)

      Uiteraard doe jij dat ... die slaan we natuurlijk ook niet over

      Verwijderen
  2. Gezellig zo samen op pad, en mooie foto's maken hoor.
    Het album is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het altijd gelukkig wel, zulke uitjes zijn de spreekwoordelijke 'kers op de taart'
      Dank je wel.

      Verwijderen
  3. En dan maar hopen dat er een beetje bereikbaar park voor me bij zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaat zeker weer een feest worden , optijd weten is fijn , ook met het oog op eventueel een overnachting reserveren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al weer nieuwsgierig naar alle mooie foto's die hier of bij je medereizigers zullen komen. Die ik zag waren al mooi. En ook vond ik het mooi hoe je deze website heeft samen gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik helemaal hoor Tine...dat gevoel deel ik met je... het is elk jaar weer een feestje, wij genieten er telkens weer heel erg van. Daarom doen we het ook al jaren achtereen.,

      Dank je wel.. het is een leuk thema hè... het enige jammere vind ik dat het thema de posten verticaal lijnt ipv horizontaal maar oké dat zij dan maar zo

      Verwijderen
  6. Het is een prachtig gezicht. Al ken het niet in het echt, de foto's zeggen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut... het is betoverend... dát gevoel ervaar ik telkens weer... en dat elk jaar na jaar na jaar...
      Je kent het niet... nog niet ;-) Voel je welkom om je bij ons aan te sluiten bij één van de 2 of allebei de evenementen... later vandaag zal ik wel data bekendmaken

      Verwijderen
    2. Reizen is te lastig, het ov sluit niet aan en autorijden kan ik niet. Geef niet, ik heb genoeg gezien in vorige jaren.

      Verwijderen
    3. Oh ah oke, ik snap het. Waar (ongeveer) woon je? Wij zijn altijd bereid een stukje om te rijden om iemand op te pikken hoor, dus mocht je wel willen schroom dan niet dat even aan te geven... mail me maar.

      Verwijderen
    4. Bedankt, ik woon uit ongunstig :-) maar ik houd het in gedachten.

      Verwijderen
    5. Graag gedaan.... is prima hoor, altijd goed.

      Verwijderen
    6. dat is jammer... maar aan elk kledingstuk is wel een mouw te passen

      Verwijderen
  7. Dat wordt weer genieten met elkaar van een mooie dag. Veel plezier gewenst al weet je nu de dag nog niet, je kunt alvast voorpret hebben.

    BeantwoordenVerwijderen