Foto Thee #38





#38 ~ sinds 6 januari 2024


De vraag op woensdag 18 september 2024 is:


"Liever koken of eten bestellen?"


In mijn geval wordt het dan 'eten bestellen' want koken is iets dat ik niet doe... althans, het enige dat ik doe als ik eten kook is als we mosselen willen eten. En dat komt maar zelden voor want dan moet Daphne hier al zijn of ik bij haar... want onze mannen lusten het niet. ... Eten bestellen doen we hoogstzelden, is gewoon veel te duur. Uit eten gaan is ook niet aan de orde want ook dat is te duur en bovendien is dat een overlevingsstrijd als je zo'n hoofd als het mijne hebt. Gelukkig heb ik een echtgenoot die het prima kan en het ook altijd graag doet... op dus die uitzondering na doet hij het al sinds april 1983 dagelijks.







Heb en hou het goed

10 opmerkingen:

  1. Lekker mossel eten. Ik heb liever meel omheen dan zo dan zo bakken. Dan smaakt heerlijk. F.... lust ook niet. Jullie wel. Gezellig om dit te eten. 🍴

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nou en of... oh nee ik niet... zonde van de smaak

      Dart wel... ieder zijn ding ;-)

      Verwijderen
  2. Brr mosselen lust ik niet en koken doe ik heel graag en af en toe verwen ik mijzelf dan met een etentje. Wens je mooie dag vandaag. Gr, Tien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jammer hoor... maar ja er zijn ook dingen die ik niet lust

      Groot gelijk...

      Verwijderen
  3. Heerlijk mosselen, een tijdje geleden heb ik ze nog gegeten in een restaurant. Vroeger maakte ik zelf wel een grote pan mosselen klaar lekker frietjes erbij en verschillende sausjes en wat er overbleef bakte ik de volgende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mosselen zijn lekker, toch bestel ik liever. Als er een vettent in de buurt is:-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha ja hè.... bestellen is leuk maar erg kostbaar, doen we dus heel zelden, zo blijft het ook een cadeautje

      Verwijderen
  5. Mosselen!!!!
    Daar ben ik dus echt hartstikke allergisch voor.
    Ik kom binnenkort even op de lijn voor de olifanten volgende week vrijdag :)

    BeantwoordenVerwijderen