Zwijmelen Op Zaterdag


Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja

#editie 619 op zaterdag 14 september 2024

Doe je ook (weer) swingend, zingend, dansend en zwijmelend mee?

1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~ 2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375)~ / ~  4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)

Nadat we drie weken geleden onze eigen knuffel  in moesten laten slapen.... nadat logeeknuffel Kai in maart al ging... was het gisteren de beurt aan buur-logeeknuffel Senna. Alledrie waren ze pas 7 geworden en kwam Magere Hein hen binnen enkele weken na hun 7e verjaardag halen.
Ik heb het wel even gehad met hartzeer, verdriet, knoop in maag, brok in keel, prikkende ogen en natte wangen. 
Kortom. ik plaats 'gewoon' ff muziek die ik mooi vind. 





Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *






Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

16 opmerkingen:

  1. Snap dat je er helemaal doorheen zit na het verlies van Je allerliefste knuffels. Je hebt een mooie Zwijmel geplaatst en ik wens je sterkte bij het verwerken hiervan. Katja bezingt het zoals het is. Afscheid nemen is ook een beetje sterven... 💐🌹🌻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die Melody
    ik leef met jullie mee , niet te bevatten 3 van die lieverds zo jong te verliezen :(
    ik hoorde Katja nooit eerder , maar ze zingt mooi

    doe mak an , en ik zeg het toch
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die Karel

      weet ik toch.... het is verre van leuk inderdaad... kost ff tijd

      Ah oke, ik groeide met haar op... altijd Duitse tv aan vroeger

      Verwijderen
    2. de tijd nemen en zinnen verzetten , en de mooie momenten koesteren

      heel lang terug radio Luxemburg en toen de piraten schepen 😁

      Verwijderen
  3. Een song die ik helemaal niet kende, maar zeker van toepassing wanneer er zoveel "troeteldieren"in moesten slapen. Sterkte want dat moet nog wel even wennen vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat kan natuurlijk... Ik ken haar eigenljik heel mijn leven al , opgegroeid met Duitse tv hè...

      Dank je wel, ja is best heftig...

      Verwijderen
  4. Voor mij onbekend maar ik snap het. Afscheid... moeilijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel heftig zo kort achter elkaar allemaal en helemaal niet zo oud(margriet)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat verdrietig voor je....
    Zo veel verlies in korte tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah best wel.... maar ja... het is zo het is... hoort erbij als je dieren neemt ...

      Verwijderen