Zwijmelen Op Zaterdag


Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja

#editie 621 op zaterdag 28 september 2024

Doe je ook (weer) swingend, zingend, dansend en zwijmelend mee?

1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~ 2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375)~ / ~  4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)

Afgelopen maandag was het (alweer) 20 jaar geleden dat hij stierf. Ik weet nog precies waar ik was toen ik het nieuws kreeg. Op op een donderdag, op mijn werk, in Appingedam, werd door collega en chef naar de kantine geroepen, rond het middaguur. Toentertijd zat ik al 'behoorlijk laag'  sak mar segguh, en dit nieuws was het breekpunt. Collega en chef reden me naar huis, ik bij de chef in de auto en mijn collega met mijn auto erachteraan.  Enkele dagen later zat ik met een vriend en mede André-fan in de Arena.
Een opname van een concert uit 1982 waar ik bij was... het concertgebouw in Amsterdam:





Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *






Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

14 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    hoe kan Frank Sinatra nu van hem een lied gestolen hebben ?
    persoonlijk hoorde ik liever Tante Leen en Johnny Jordaan
    ik wens je een fijn zwijmel weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mogguh Karull

      Dat was een grapje joh...

      Ja die zag ik wel eens op tv... inderdaad....waren weer een stukkie ouder hè ... Willy Alberti ook overigens

      Dank je, jij ook

      Verwijderen
    2. dat begreep ik al , maar viel me gelijk op :)
      veel ouder ja , en ja Willy en ook samen met dochter Willeke die hoorde ik graag

      ik ben een stuk beter dan gisteren , straks wat dagen eten halen (vis) en dan weer in de ruststand

      dank je wel

      Verwijderen
    3. :-)

      Ja klopt.. ik ken ze evengoed wel hoor... ja die jonge willeke met haar vader hoorde ik ook wel regelmatig ... al hoorde ik hem liever alleen

      Fijn te lezen , houden zo

      Verwijderen
    4. ja ze waren samen en alleen goed

      dat zal ik zeker zo houden :)

      Verwijderen
  2. Effe kijken of er nog wat te zwijmelen valt en jawel: Dreetje! Ja 20 jaar alweer. De tijd vliegt voorbij. Ook ik zal die stem never vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja ff, altijd welkom hoor. En zwijmelen doe ik elke zaterdag wel... op uitzonderingen na. Tijd vliegt hè... nee ik ook niet

      Verwijderen
  3. Voor veel mensen was het groot verlies, maar ook voor hen gaat het leven toch gewoon door.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt... ik zal die bijeenkomst 's middags daar bij de Arena niet vergeten... bizar hoe 1000-en mensen ineens 'familiegevoel' kunnen hebben..

      Jah en dat is maar goed ook hè... iedereen heeft een begin en een eind, al hoe verdrietig dat ook voor nabestaanden blijft normaal gesproken

      Verwijderen
  4. Ik hoorde hem graag en wat heeft hij toch prachtige nummers gezongen. Heerlijke meezingers. Mooie Zwijmel. Ik wens je een fijne week toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik ... Ja dat vind ik ook.... Dank je wel, gaat wel goedkomen... het is zo het is, het komt zo het komt en gelukkig heb ik nooit verwachtingen/eisen op voorhand

      Verwijderen