Weer wat geleerd

Bovenstaande foto's zijn uit Blijdorp uit het Album van 10 augustus 2023
en zijn aanklikbaar voor groter formaat.


Dat de dierenwereld een heel intrigerende is, hoef ik vast niet te onderstrepen... Dat je in die wereld ook nooit uitgeleerd raakt is een logisch gevolg in mijn optiek. Blijdorp-Rotterdam plaatste weer 2 leuke en leerzame video's in hun playlist "Vraag Van De Week", te leuk om niet te delen.

"De Vraag Van De Week #58
De vorigen vind je HIER
"De Vraag Van De Week #57
De vorigen vind je HIER








Heb en hou het goed

12 opmerkingen:

  1. Een prachtige fotoserie en de ijsbeer genoot echt van zijn visje en de olifanten hadden een luie dag. Alle foto's gaven mij een verhaal en heb dus niet echt een favoriet. Van dieren kan je veel leren net als dat je dit in de vrije natuur zal doen. Het zijn de mooiste lessen zeg ik altijd. Gr, Tine en wens je fijne voortzetting van deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja dat klopt.... het zijn altijd heel fijne dagen in zulke plaatsen

      Dank je wel, jij ook

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja dat vind ik ook..... zouden meer parken mogen (her)oppakken... in coronatijd deden veel parken het op wekelijkse (of vaker nog) basis maar ja toen de parken weer 'normaal' open gingen stopte dat

      Verwijderen
  3. Mooi en interessant Melody, ik heb in Blijdorp ooit ook eens een operatie van een vogel gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè.... ik ken het van tv, helaas nog nooit in het echt meegemaakt

      Verwijderen