Zwijmelen Op Zaterdag


Dé Blog-Muziek-Uitdaging op zaterdag bij Tasja

#editie 618 op zaterdag 7 september 2024

Doe je ook (weer) swingend, zingend, dansend en zwijmelend mee?

1 = Marja 17-11-2012 / 04-11-2017 (nr. 1 t/m nr. 260) ~ / ~ 2 = Trees 11-11-2017 / 13-07-2019 (nr. 261 t/m nr. 347) ~ / ~
3 = ikzelf 20-07-2019 / 25-01-2020 (nr. 348 t/m nr. 375)~ / ~  4 = Tasja 01-02-2020 (vanaf nr. 376)


Het verdriet is er nog, de tranen ook.. maar beiden zijn al wel minder dan een week geleden... dus ja ik had wel weer een beetje zin om een bijdrage te zoeken... 
Een ouwetje.. van iemand die er -over 16 dagen- al 20 jaar niet meer is... die ik in de Arena uitzwaaide... en wiens muziek altijd met mij mee ging. 






Fijn Zwijmelweekend iedereen! * ~ *






Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

18 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    een passende zwijmel voor deze zaterdag

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb niet meegekregen waarom Jij nu verdriet hebt, maar had je wel gemist. Ik wens je sterkte om het verlies te kunnen dragen. Het indrukwekkende afscheid van Andre Hazes herinner ik mij nog wel. Het moet nog indrukwekkender zijn geweest als je er zelf bij was! Ondanks het verdriet wens ik je een fijn weekend toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat als antwoord op je eigen blog. Dank je wel.

      Ja dat was het ook... ik kan het nog van minuut tot minuut navertellen ...

      Dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
  3. Zelf zwijmel ik niet zo gauw maar ik snap fdat het voor jou toepasselijk is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ik ook niet..ben Groningse bovendien... nuchter als puntjepuntje
      Andre Hazes sr... ja ... die 'ging' al met mij mee toen ik op mijn 16e op straat stond en op kamers moest gaan wonen....

      Verwijderen
  4. Wel leuk om terug te zien maar zwijmelen op Andre H6 heb ik nooit gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Muziek heeft heel vaak een troostende werking, dat is natuurlijk voor iedereen weer andere muziek, en er is gelukkig keuze genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt.... en tal van andere emoties-opwekkend. Geheel vd stemming afhankelijk wat je wanneer luistert (of jusit niet)

      Verwijderen
  6. Deze muziek is zeker heel bekende liedje. Heel gevoelig. Hij was goede zanger geweest. Deze muziek geeft voor troostende muziek voor jou verlies.....

    BeantwoordenVerwijderen