RIP Vanyar



April 2019 haalde ik je op... toen was je 1,5 jaar... een jaar later verdwenen je vlekken en veranderde je gedrag... dierenarts ontdekte een nierziekte. Andere voeding en dagelijkse medicatie zou je helpen en dan zou je nog een mooie tijd kunnen hbben. Die tijd eindigde vanmorgen... Een kleine week sukkelen en allerlei proberen mocht niet baten. Vanochtend bevestide dierenarts mijn vermoeden... Addison was je fataal geworden... 7 jaar en 1 maand en 1 week jong nog, maar toch was de koek op.

Je ging over de regenboogbrug en daar ontmoette je vele vriendjes die reeds voor je aan gingen...
Rust zacht makkertje... doe iedereen de groeten daar.

PS... Update Senna, uitslagen tumor... foute boel. Hoe dit verder gaat zal de tijd moeten wijzen...




Heb én hou het goed  

32 opmerkingen:

  1. Ach.... je verwachtte het al, toch zal het je veel doen. Ik voel mee.
    Troost: hij lijdt nu niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt... dank je wel. Dat is ook zo, dat zal ik nooit toestaan.

      Verwijderen
  2. ha die Melody
    het was te verwachten en toch komt het altijd onverwacht
    ik ben blij dat ik die lieverd heb mogen leren kennen
    leef met jullie mee en wens jullie sterkte met dit zware verlies :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel te jong, veel te lief... Heel veel sterkte, je hebt hem alles gegeven. 🕯️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je huisdier moet missen is altijd triest maar in de hondenhemel heeft hij vast veel andere vriendjes en vriendinnen al ontmoet. Wellicht ook mijn viervoetervriendin Toscana die daar ook is. En wens je ook veel sterkte toe. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verdrietig. Maar je hebt besloten, hoe moeilijk ook, wat goed was je lieve huisdier. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderaad. Uiteraard... een dier is er niet voor mijn genoegens als het gaat om zulke keuzes. Dank je wel

      Verwijderen
  6. Wat erg. Nu hebt geen pijn. Missen doet pijn. R.I.P VAYAR . 🌈
    Senna uitslag is ook foute boel. Je krijgt alles te gelijk. Ik wens heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat erg voor jullie om hem te moeten missen.Heel veel sterkte meid, dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is dit een verdrietig nieuws, ik kan me voorstellen dat je daar even flink van ondersteboven bent.
    Ook al zál het je troosten dat je Vanyar nog vele mooie jaren hebt gegeven, dat doet niets af aan die lege hondenmand en gemis van dat wollige hondenlijf tegen je aan. Heel veel sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah...inderdaad, behoorlijk. Ik zag het niet aankomen omdat hij nog maar 7 was. Ja tuurlk, dat is ook zo maar toch. Ik ben realistisch genoeg gelukkig maar ja dit moet wel ff zijn plekje vinden.

      Dank je well

      Verwijderen
  9. RIP Vanyar, je hebt een goed thuis gehad.
    Het laatste rondje wandelen en een laatste foto, ik herken het, maar vergeet het ook nooit, sterkte Melody. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben er in ieder geval onze uiterste best voor gedaan.

      Klopt allemaal... dit was onze 8e hond die we moesten laten gaan sinds de jaren 80... voor het eerst in 42 jaar geen hond over de vloer (van onszelf dan berdoel ik)

      Verwijderen
  10. Ach wat vreselijk naar.
    Vanyar heeft een fijne, goede tijd gehad bij jullie. Mooie herinneringen. Jullie zorgzaamheid en liefde neemt hij mee.
    Sterkte, heel veel sterkte.
    Ik duim door voor Senna.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah !!

      Dat is zeker waar, daar doen we altijd onze uiterste best voor.

      Dank u dank u

      Verwijderen
  11. Mijn medeleven Ko. Ik weet hoeveel je van je dieren houdt en het verdriet zal groot zijn. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Melody,al een tijd heb ik je blog niet meer gevolgd,vandaag kwam ik weer bij je terecht en las ik dat jullie Vanyar hebben moeten laten gaan. Wat verdrietig voor jullie om hem te moeten missen. Hij heeft een gouden mand bij jullie gehad. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoioi... geeft niks hoor... is een 'mogen' hè, geen 'moeten'.

      Jah ik ben er kapot van.. dank je wel.

      Verwijderen
  13. Reacties
    1. Ja best wel... inmiddels 11 dagen verder na 2 weken intense zorgen... (ook om buurhond Senna die hier 5 dagen in de week is) ... inmiddels al wel wat gezakt... maar nogn iet helemaal natuurlijkj

      Verwijderen