Leuks

Dat ik fan ben van Stichting AAP is wel algemeen bekend inmiddels, neem ik aan. Dat ik hen ook steun waar ik kan is daar onlosmakelijk aan verbonden, enerzijds via een adoptieplan en anderzijds door af en toe spullen op te sturen, zoals bijv. lakens, dekens, petflessen, en andere zaken waar men maar behoefte aan zou kunnen hebben. Wat dat zoal kan kun je HIER bekijken. Ook gaan we met enige regelmaat, naar Almere en laten we ons weer van alles tonen en vertellen, terwijl we dan ook het belendende dierenpark Almere Jungle bezoeken. Ruim een jaar geleden, vorig jaar juli waren we er nog. Foto-Album vind je HIER

Dat men bij AAP zo goed mogelijk voor hun dieren zorgt -NIET VERGETEN... het zijn allemaal dieren die uit een v.e.r.s.c.h.r.i.k.k.e.l.i.j.k.e. situatie bevrijd zijn... en ze tijdens en na hun rehabilitatie ook met allerlei lekkers extra verwent... delen ze dan ook graag en het 3e filmpje is een leerzame. Leuk én leerzaam, ideale combi. Dingen die ik dan ook weer graag deel. Veel kijkplezier.





Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

6 opmerkingen:

  1. De Stichting AAP doet heel veel goede dingen voor de dieren.
    Voor jou ook een fijn weekend. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben het helemaal met je eens
    leuke filmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stichting Aap doet f a n t a s t i s c h werk. Dat ze geen subsidie krijgen, is een voordeel: ze kunnen hun eigen plan trekken. Mét onze steun.

    BeantwoordenVerwijderen