Klaar... nou ja, bijna dan... of toch niet, nooit....

Ik schreef al menigmaal over olifanten in tal van parken in ons land...
Een tijd terug besloot Dierenrijk te Mierlo in al haar 'wijsheid' (???) de naam van het park te wijzigen in Eindhoven Zoo. De stad die 14 km verderop ligt... zo handig voor de toerist enzo maar okรฉ. Even een ergernis die me van het hart moet... Ik vind het achterlijk, een stad die verderop ligt de lusten geven en de plaats waar het park zich bevindt, de lasten, maar goed ik wil het wel over dat park hebben maar niet over de naamswijziging.
Olifantenbul Sibu - vader van beide jongelingen in Mierlo, Ying en Rashmi, verhuisde een paar maanden geleden naar Artis... en de geruchten gingen al een tijdje dat Timber uit Wildlands naar Mierlo zou verhuizen, maar pas als de verbouwing afgerond zou zijn.
Nou is een park nooit klaar... er staan altijd dingen op de agenda, sommigen 'gewoon' op volgorde van planning, anderen zodra de centjes ervoor binnen zijn. Bovendien moet een park 'in beweging' blijven om het publiek te blijven boeien en aantrekken. Afgezien natuurlijk van het feit dat de voortschrijdende tijden ook nieuwe inzichten met zich mee brengen...


Htoo Yin Aye (05-08-1981), met dochter Ma Palai (08-03-1998) en dochter Jing (27-03-2018) en zoon Rashmi (05-02-2021) kunnen zich uitleven in hun vernieuwde verblijven... terwijl ze -onwetend- wachten op Timber (13-02-1998)/
We zullen ze vast een bezoekje gaan brengen ergens nadat Timber gearriveerd is... wanneer dat zal zijn laat ik dan tzt wel weer weten. Dierenrijk / Eindhoven Zoo is een heel leuk park, niet al te groot, meer dan zat te doen in een dag.






Heb รฉn hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

30 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit , wel kussentje mee nemen voor op die mooie tribune :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja wel hรจ... haha ja vooral 's zomers kan het heet aan de billen wezen

      Verwijderen
    2. dat lijkt me wel ja
      toch prettiger dan sneeuw :)

      Verwijderen
    3. Haha ja inderdaad... natte billen en dan de rest van de dag ermee moeten rondlopen lijkt mij ook geen pretje, zeker in de winter niet

      Verwijderen
    4. hahaha ja daarom met sneeuw dus maar een skibroek aan ... lekker warm en blijft droog aan de binnenkant

      Verwijderen
    5. Ik heb dat sinds mijn infarcten ... voordien was ik een gewone koukleum ;-)(

      Verwijderen
    6. nee koukleum was ik nooit , iedereen een dikke muts op in de stoeltjes lift en op ski , ik lekker blootshoofds om een voorbeeld te geven
      als ik daar nu maar aan denk , krijg ik het al koud ๐Ÿ˜

      Verwijderen
    7. Als kind had ik het ook niet hoor... maar sinds 79 is alles anders

      Verwijderen
    8. bij al een beetje sinds 2 maart '07 en steeds wat meer :(

      Verwijderen
    9. mogge Melody
      ja zo iets hรฉ , vorige week nog 88 ๐Ÿ˜
      zal zo verder met het HH , gister deed ik boven , nu hier beneden in delen
      krijg morgen een blogster op visite , dus toch ff ietsje meer L(

      geniet de dag

      Verwijderen
    10. Mogguh Karull

      Ja klopt.. hier niet anders ...

      hier ook in deeltjes.. heb er gewoon ff geen puf voor ...

      ahhh gezellig, veel plezier dan!

      Verwijderen
    11. had ik ook niet , gelukkig wel weer wat , dus ff in delen het huisje door
      ja ze wilde de heide fotograferen , maar met iemand vertrouwd
      gaat goed komen

      Verwijderen
    12. Alles op zijn tijd hรจ.... gezellig toch, zal vast goed komen

      Verwijderen
    13. ja wel , ze was al met ons mee naar Rhenen , en bleef er zelfs overnachten
      en wat was ze blij ook naar Vlissingen te zijn gegaan
      allemaal kleine overwinningtjes

      Verwijderen
    14. nou en of.... ik weet nog dat ik tijden in huis zat omdat ik het huis niet uitdurfde,.... en hoe het voelde om zulke overwinningen te boeken

      Verwijderen
    15. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

      Verwijderen
  2. Het zal de olifanten worst wezen, koud of warm.๐Ÿ˜†

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en nee, toch niet helemaal.... ze voelen -het wel degelijk en passen hun gedrag erop aan

      Verwijderen