Zing Zo #611




Limerick op Zondag

sinds 29 januari 2012

#611e editie op zondag 11 augustus 2024

Zing mee met: Rietepietz


Jan was gaan zitten op zijn stoeltje
want in zijn brein borrelde 'n poeltje
Onderwerp bekend
Fans worden verwend
verzamelde dus snel zijn boeltje.




Dick en Rob kwamen bij Jan zitten
Om zo in elkaars brein te spitten
Met klus voor de boeg
Ideeën genoeg
Zij en wij denken niet aan pitten




't Geroezemoes was wel te horen
al wilden ze het team niet storen
Doen wij ook weer mee
of zeggen ze nee?
Zij kunnen niet zonder ons scoren.




Hypernerveus staan ze te smachten
Benieuwd; wat Jan & team bedachten
Altijd weer een ding
Summum verrassing
Vol ongeduld staan ze te wachten.





Heb én hou het goed  
PS. Als je reageert met instellingen anoniem... laat dan in de reactie aub je naam achter zodat ik weet dat jij het/hier was, dank je well.

20 opmerkingen:

  1. wat heb je dit toch weer prachtig gezongen Melody
    ben vanochtend begonnen aan zo'n borrelend poeltje pppfffttt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku danku danku

      Ahh ja .. ik ook.... nu met tropisch zwemparadijs.... valt nog niet mee... welke jij ?

      Verwijderen
    2. is er toch warm genoeg voor :)
      Highland games 1500 stukjes pppfffttt

      Verwijderen
    3. haha ja inderdaad... ohja gaaf die is ook prachtig

      Verwijderen
    4. Eigenlijk zijn ze dat allemaal ... maar omdat we onderhand enkele figuren wel herkennen weten we al snel een deel vd stukjes bij elkaar te leggen

      Verwijderen
    5. ach ja , ik vind het leuk om te doen en dat is wat telt :)

      Verwijderen
    6. zo is het maar net. idem hier, dat weet je... ik geniet zo van mijn verzameling en hoe die kasten zich vullen (sinds een paar weken staat er een 2e)

      Verwijderen
    7. ja leuk en ontspannend om te doen
      aha dus een kasten uitbreiding van Jan en zijn kornuiten :)

      Verwijderen
    8. Ja zo is het. Jah, de 1e kast was te vol.... dus nu 1 vol en 1 1/2 vol

      Ja graag. kom maar op ....

      Verwijderen
    9. Ohhh is dat zo? Enne sinds wanneer trek ik me (nog) iets aan van wat een ander zegt? :-p :-P ;-)

      Verwijderen
    10. ja natuurlijk is dat zo 😁
      zou ik ook niet doen :)

      Verwijderen
  2. Ze tekenen uren en úren
    het zijn immers heel veel figuren
    en paar zijn "voor vast"
    áltijd uit de kast
    de puzzelverslaafde mag turen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die figuren zijn bekendheden
      Haai is door vloer en muur gegleden
      Ook slak glijdt voorbij'
      Sint maakt altijd blij
      Maar tax-meneer mag naar 't verleden

      Verwijderen