Nat pak


Water is leven... daarover kan ik wel kort zijn. Ik drink het dagelijks, ik gebruik het ook dagelijks maar erin zwemmen is niet mijn ding... gelukkig is mijn 'smaak' niet bepalend en denken anderen er anders over, dat ik daar graag naar kijk is een feit en dat ik daarin de enige ben is dan weer geen feit.
Kortom... wellicht tot de verbeelding sprekende verkoelingsbeelden:

Beekse Bergens - Hilvarenbeek:


Wildlands - Emmen:


Artis - Amsterdam:


Die van Beekse Bergen is van vandaag, de andere 2 zijn al van een paar jaar terug. Er zijn meerdere video's te vinden maar alle goeds komt in drie dacht ik zo...








Heb en hou het goed

20 opmerkingen:

  1. ha die Melody
    pracht foto van het Atlas gebouw
    het ene filmpje nog mooier als de ander , als dat kan :)
    ik was altijd een echte waterrat , 4 zwemdiploma's gehaald , waterpolo gespeeld en wedstrijden gezwommen
    maar dat is wat dagen terug , nu om de dag onder de sproeier door is me genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die Karulllll

      Ja toch. Helemaal goed hè....

      Lekker toch.... naar verluidt is het ook een goede manie4r om in conditie te blijven... dus misschien moet je het weer oppakken, net als Haba, 's ochtends een paar baantjes trekken

      Verwijderen
    2. nee Melody , ik heb er wel eens aan gedacht hoor , maar het baantjes trekken in het zwembad trekt mij helemaal niet meer aan
      lekker fietsen en wat wandelen moet het nu doen

      geniet de dag

      Verwijderen
    3. Helemaal goed, niks moet, alles mag.... ik d8 alleen dat het misschien goed zou zijn voor je longen... is goede training
      Maar je hebt gelijk hoor... ik doe het zelf immers ook niet :-) Terwijl iedere witte jas zegt dat het goed voor mij zou zijn, voor mijn rug, mijn gewrichten en mijn hart... duhuh, fietsen dan maar

      Verwijderen
    4. ik heb ook weinig op met die witte jassen , hoe gelijk ze ook mogen hebben , ik ga m'n eigen weg
      ja en of dat goede training is , zeker ook voor de longen , die conditie redde al 2 x m'n leven , althans dat zeg ik
      fietsen is goed , en jij doet dat ook weer , en telkens een stukje meer
      maar altijd mak an

      Verwijderen
    5. Precies, dat bedoel ik dus... ik heb ze jarenlang wel tot op de letter opgevolgd en ben daar niet beter/gelukkiger van geworden.
      Zo is het

      Verwijderen
    6. ik luister sinds enkele aren naar de dermatoloog en in maart j.l eindelijk ook naar alle anderen en is het bier verdwenen

      Verwijderen
    7. dat lijkt me ook verstandig ... met K, welke versie dan ook, moet je niet spotten.... dat doe ik dus met mijn cardioloog...
      Ja inderdaad.... heel goed van je. 1 normaal pilsje is heel veel calorieën , gelijk aan 2 witte boterhammen, niet gezond dus ... een 0,0 is dan de helft daarvan... evengoed nog veel calorieën maar toch zet het minder zoden aan de dijk.

      Verwijderen
    8. kwam met de jaren , dat verstand :)
      3 x een huidkanker plekje operatief verwijderd , gelukkig goedaardig , en nu dus onder controle
      ik tel geen calorieën , zie ze niet eens :)
      ben een goede dijkwerker :)

      Verwijderen
    9. weet ik ,,,, beter laat dan nooit... ik ook niet maar suiker is de sluipmoordenaar hè,,,

      Verwijderen
    10. als ik die suiker zie krijgt ie klappen

      Verwijderen
  2. Olifanten straf je niet met een regenbui of zwemmen, daar beleven ze veel plezier aan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleintjes vertederend toch altijd enorm! Mens en dier. Afkoelen was gisteren broodnodig. Zouden die dieren zweten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut waar. Nou dat is het vandaag ook nog, hier althans wel....de zon schijnt al volop en het is benauwd .... Ja die zweten, gelukkig wel... en daarbij hebben ze op (in dit geval hun oren) heel dunne huid waardoor de aderen dichtbij de oppervlakte liggen... door het wapperen met die oren kunnen ze hun afkoelen dus bespoedigen

      Verwijderen