donderdag, maart 28, 2024

Kogel door de blogkerk




Lang verhaal kort.... 

Na een week veel lezen in 3 talen om antwoorden te krijgen op mijn vragen weet ik inmiddels genoeg om de verhuisbeslissing ook te kunnen nemen. Mijn abo's bij wp zijn opgezegd dus over enige tijd zal daar de layout wijzigen in een standaardversie en zal de blog weer overstromen met tal van reclame-uitingen. 

Alles dat ik ontdekte over het functioneren hier bij Blogspot deed blijdschap in mij ontstaan en groeien. Alle vragen die ik had zijn op 1 na beantwoord en die ene vraag is geen halszaak dus niet zo superbelangrijk om alle ellende van wp ervoor te accepteren. 

Kortom...ik hoop jullie allemaal hier weer (en voortaan) te mogen verwelkomen en begroeten! 

 






Heb en hou het goed
De blogpost is toegevoegd aan

20 opmerkingen:

  1. ha die Melody
    ff kijken moest ik , ga ik weer terug naar de oude externe schijf , welke ik aan het map voor map aan het kopieren , dan formateren en naar de vuilstort
    suc6 hier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een klus joh, arme jij .... kan je dat niet met 'bulk (merdere mappen tegerlijkertijd) doen dan"?

      Succ777

      Verwijderen
  2. OH wat een grote verandering. Goed dat ik het hier kan lezen. Veel succes en mooi hoe jij dat allemaal uitvogelt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ja best wel hè. Dank je wel, komt goed. Ja gelukkig hou ik van puzzelen ;-)

      Verwijderen
  3. Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht van jou, maar je kon het niet anders dan dit doen en dit is zeker goed te begrijpen. Wel erg jammer dat je bij WordPress niet meer verder gaat. WordPress kan soms rare dingen doen, maar is vaak wel goed op te lossen. Maar je was al een tijdje mee aan de slag gegaan geweest en met zonder hulp van WordPress zelf... ben je dan zo klaar hiermee. Ferry en Jacqueline wens je natuurlijk heel veel succes bij Blogspot. Wij hebben namelijk ook, maar dit is voor een noodgreep, alleen bij Blogspot dus. Het verhaal is reeds bekend hierover. Blogspot doet ons altijd aan vroegere punt.nl denken. En daar zaten we toen ook op... maar ze gingen toen te ver en het was dan ook heel snel afgelopen met ze. Kreeg toen wel een ander naam, maar zelfs dat was niet genoeg geweest. Maar goed, we gaan gewoon lekker door en we zien het verder wel.
    Alvast een mooi Paas weekend gewenst en maak er wat mooist van. Komt goed allemaal.

    Groetjes F&J (Yova)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niks hoor.... ieder 'moet' doen wat goed voelt voor hem/haar of niet dan. Ik was mijn blogplezier volledig kwijt en ik wilde me niet langer ergeren.

      Dank je wel, komt goed, jullie hetzelfde gewenst.

      Verwijderen
  4. Ik heb ook een blogspot website, maar er was iets wat ik niet voor elkaar kreeg en ben er toen weer mee gestopt.Ik ga nog eens kijken wat het ook weer was, ik geloof dat het met abonneren te maken had....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag het ;-) Heb 'm niet gelinkt omdat het laatste uit 2022 was

      Ah oke... volgens mij werkt dat nu prima

      Verwijderen
  5. Oeps, dan moet ik jouw link bij mij aanpassen dus zal dat binnenkort doen. Ik hoop dat je het hier allemaal naar je eigen idee kunt inrichten, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks moet hoor, alles mag, dat weet je. Alles op zijn tijd dus.
      Vooralsnog heb ik al veel ontdekt en dat ik met css kan stoeien en geen reclames heb, dat maakt mij echt heel blij.

      Verwijderen
  6. Ik ben er al..... :-)
    Mijn url wordt niet geaccepteerd dus doe ik het nog even anoniem.
    Bertie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoioi, welkom hier :-)

      Ik weet (nog) niet wat daarvan de oorzaak is, sorry

      Verwijderen
  7. Moet ik je nog even wijzigen in feedly, en dan is alles in orde :-)

    BeantwoordenVerwijderen