zondag, maart 31, 2024

Zing Zo #591



#591 sinds 29 januari 2012 

op zondag 31 maart 2024

Zing jij ook mee met: - - - > Rietepietz - - - 





Dit zijn weer een paar van die dagen
die om bepaalde zaken vragen
Wel of niet een ei
ook met kerk erbij
5 dagen meer/minder verdragen.



Laat ieder zijn 'geloof' belijden
Kap met 't andere te bestrijden
Denk gewoon eens mee
Promoot pais en vree
Is veiliger aan alle zijden.


Geloof is dat wat het woord al zegt
Juist niet iets dat je verplicht weerlegt
Laat iedereen vrij
Recht van jou en mij
Vier het Paasfeest, schrap plicht en gevecht.




Heb én hou het goed  
De blogpost is toegevoegd aan

12 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    wat heb je Bartje nou toch aangetrokken 😁
    daar was hij het vast en zeker niet mee eens geweest
    wel met de woorden die er onder staan
    persoonlijk zou ik al die geloofjes afschaffen , op wat boekjes na zoals b.v. die van zeg Pinkeltje of Dik Trom :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kennelijk lustte Bartje dus wel eieren ;) Fijne dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me hier prima in vinden
    kan zonder geloof ook verbinden
    wat jij ook wilt zijn
    wees vrij dat is fijn
    dan blijven we echt goede vrinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arme Bartje, om zo op de foto te moeten (-: Beter aan half ei dan een lege dop. Hopelijk heeft het Bartje wel gesmaakt.
    Ik kan me prima vinden in je woorden. Leven en laten leven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja was ook mijn ged8e maar kon 't toch ook tegelijkertijd niet laten er iets mee te doen.

      Ja toch. <3

      Verwijderen