Zoo zit dat #5

Ik was er nog maar 1x... en dat is alweer ff geleden ook... de zomer van 2022 was het dat Karel, Daphne en ik naar het verre zuiden afreisden om daar Gaia Zoo te bezoeken. (inclusief overnachting in een oude, zeer de moeite waard van het bekijken ook, abdij). Raar maar waar, wij staan sneller in Antwerpen dan in Kerkrade maar dat even terzijde.


Gaia Zoo dus... Gisteren plaatste ik al een 'Zoo zit dat' maar zojuist zag ik dat men in Kerkrade een rijtje videootjes had gepubliceerd onder de titel: "KIJKTIP". Het zijn er 7. De kortste duurt 13 seconden en de langste 35 seconden. Ze zijn allemaal wel heel leuk en informatief ook... en wellicht een motivatie om het park te gaan bezoeken want het zeer zeker de moeite waard.

Kijktip Otter
Kijktip Siezels
Kijktip Bever
Kijktip Nertsen
Kijktip Rode Panda
Kijktip Wilde Honden
Kijktip Veelvraat





Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

20 opmerkingen:

  1. ja dat was een flinke reis , maar meer dan dubbel de moeite waard in het kwadraat
    en dat meiske in de filmpjes zegt het goed , neem de tijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zeker weten!!
      "
      Dat klopt ook. dat weten wij ook..e.n doen wij ook altijd

      Verwijderen
    2. echt wel
      ja hoor lekker mak an , niet alles gehad , hebben we de volgende x

      Verwijderen
    3. waarnaar ? , het gemak houden
      ik liep de laatste wijkkrantjes weg en deed ff een boodschap
      nu in de rust en puzzel stand

      Verwijderen
    4. okidoki... wij wandelen en stoeltjes scoren... nu ook de rust in

      Verwijderen
    5. die hoop ik morgen te scoren , na het halen van de griepprik een eindje fietsen

      Verwijderen
    6. :)
      oja ik heb geprobeerd de link naar Sint en Zwarte Piet op m'n site te zetten en O wonder et staat in de linkerkolom :)

      Verwijderen
    7. hahaaha oke dan, ik kom zo wel ff kijken.... heb je al gezien dat ik onderaan mijn blog een countdown heb naar ons uitje naar Pairi Daiza ?

      Verwijderen
    8. De link naar sint op jouw blog is niet goed.... hij leidt naar de sintblog bij woirdpress ipv de goede, die bij blogspot

      Verwijderen
  2. Veelvraten ... ik ken de benaming voor iemand die graag veel eet, maar ik wist niet dat het ook een dier is. Weer wat geleerd, waarvoor dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ja die ken ik ook... maar is toch ietsjes anders!

      Er zijn mensen die denken dat Tasmaanse Duivels en Veelvraten hetzelfde zijn... dat is niet zo, al lijken ze wel veel op elkaar.

      Graag gedaan ;-)

      Verwijderen
  3. Ik zou niet voor de Zoo gaan, maar slapen en ontbijten in Rolduc lijkt me wel een belevenis. Ik zet hem op het lijstje voor mijn verjaardag, want dan ben ik liever niet thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat verwacht ik ook niet van jou... dat is het ook. Het is wel een prachtige omgeving om in te wandelen, zo geheel anders dan wat jij 'thuis' gewend bent...

      Verwijderen