Tuurlk! Wat dacht jij dan?!

Gaan we weer?

(foto hierboven is van editie 2023/2024... zie album van Treasures of Time)

Al vele jaren op rij gaan Daphne en ik naar Rhenen, ergens in de wintermaanden, ergens tussen eind oktober en eind februari. Uiteraard staat het op dit jaar weer op de agenda (of volgend jaar, maar net welke datum we kiezen)... we willen in elk geval ook deze editie weer gaan aanschouwen. We treffen altijd wel mensen uit blogland die zich bij ons aansluiten, al dan niet afgesproken *glimlach. ZO leuk!!!

Om het publiek alvast een beetje lekker te maken, wij ons vast niet als enigen alweer op verheugen, publiceerde Ouwehand's Dierenpark te Rhenen een 2-tal video's:





Een datum moet nog geprikt gaan worden... Karel zal ook mede afhankelijk zijn van of 'zijn' kamer in zijn 'thuishotel' beschikbaar is. Wie zich verder bij ons zal aansluiten is op dit moment nog een verrassing, daarover later meer neem ik zelf maar alvast aan *grinnik.




Heb én hou het goed  

14 opmerkingen:

  1. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt naar die verrassing, dus nog even geduld hebben Haba. . .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh sorry hoor, dat was niet de bedoeling. Wat ik bedoelde was... dat het ook voor mij nog een verrassing is wie zich bij ons zal aansluiten... Daphne, Karel en ik gaan zowiezo bij leven en welzijn en anderen zijn altijd welkom... wie dat zijn zullen weet ik dus nog niet

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Altijd goed ... dat weet je ... mocht je ook overnachten overwegen, dan is het misschien handig met Karel te kortsluiten, hij weet de weg als het gaat om tijden bij het hotel etc

      Verwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat gaat jullie doen. Komt iets leuk eraan. Veel plezier voor vandaag!! En fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Net als alle jaren hopelijk weer genieten... zowiezo met ons drieën, maar wie weet met meer

      Dank je wel (we blijven thuis helaas) ... jullie ook

      Verwijderen
    2. Wij ook blijven thuis. Zondag bezoek bij ons. Vandaag drukke dagje....

      Verwijderen
    3. Jah soms moet je je naar de mogelijkheden van je fysieke kunnen scharen hè

      Alvast veel plezier dan zondag

      Verwijderen