Karel's Van Onderen #25

Foto's die ik toegestuurd kreeg. De nieuwe ingang van Zoo Planckendael in het Belgische Mechelen, die ik nog niet zelf zag dus ook nog niet zelf kon kieken maar wel prima bij de uitdaging van Karel passen..


Wekelijkse Foto-Uitdaging
Karel's Van Onderen
sinds 5 januari 2026
#25 op Maandag 22 juni 2026








Heb én hou het goed.

22 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    mooi stukje vlecht werk o.a. past zeker bij vanonderen

    https://www.zooplanckendael.be/nl/pers/zoo-planckendael-opent-nieuwe-ingang-met-hoogste-bamboetoren-van-europa/
    een mooi eerbetoon aan de ooievaar ook :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat klopt helemaal !!!

      Dit jaar gaan we er niet meer komen ben ik bang, maar wellicht volgend jaar wel...

      Verwijderen
    2. Heel mooi! Wellicht volgend jaar, dan hoop ik erbij te zijn.

      Verwijderen
    3. Ja nou hè?! Dat zou ik geweldig vinden lieve Bea.

      Verwijderen
    4. nee dit jaar maar niet , maar er nog weer eens rond wandelen is zeker mooi

      Verwijderen
    5. Komt goed, we overleggen en plannen het wel voor volgend voorjaar ofzo

      Verwijderen
    6. met heerlijk wandel weer gaan we weer

      Verwijderen
    7. Ja zeker... ergens halverwege mei ofzo ... dan is het voorjaar begonnen, staat alles mooi in knop/bloei en is de kans op mooi weer groot, zonder dat het gelijk bloedheet is.
      Nu maar hopen dat Fletcher tegen die tijd een mooie aanbieding heeft.... .want dan pakken we uiteraard ook gelijk Antwerpen Zoo weer.

      Verwijderen
    8. goed plan , weet niet of daar een fletcher is

      Verwijderen
    9. :-) Niet dus... .kennelijk zit men (nog) niet in België maar wat niet is kan altijd nog komen... er is vast een goed alternatief te vinden ergens in Mechelen / omstreken

      Verwijderen
    10. er zijn partner hotels las ik op www

      Verwijderen
    11. ja last ik ook... we gaan het tzt wel uitzoeken

      Verwijderen
    12. zijn hotelletjes genoeg in Mechelen

      Verwijderen
    13. Ja daarom, is vast wel ergens een plekje voor ons :-)

      Verwijderen
    14. Misschien is dat huis wwel beschikbaar waar we eerder ook al waren

      Verwijderen
  2. Leuke foto van onderen te zien. Heel apart deze foto. Dit in België te zien. Zoiets hebben wij nooit gezien. Echt mooi. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ja nou hè... menig dierentuin is bezig een nieuwe 'entree' te bouwen... Deze is ook splinternieuw ... Echt heel mooi, vind ik ook.
      Dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
  3. Tegen de regen of de zon zal dit dak je niet beschermen, maar mooi is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo oogt het inderdaad.... het is ook niet een 'verblijfplaats' maar 'slechts' in een entree van een dierenpark :-)

      Verwijderen
  4. Mooi. Of je een rotanstoel op zijn kop zet. Nou ja, bijna. ☻

    BeantwoordenVerwijderen