| Foto's die ik toegestuurd kreeg. De nieuwe ingang van Zoo Planckendael in het Belgische Mechelen, die ik nog niet zelf zag dus ook nog niet zelf kon kieken maar wel prima bij de uitdaging van Karel passen.. | |
| Foto's die ik toegestuurd kreeg. De nieuwe ingang van Zoo Planckendael in het Belgische Mechelen, die ik nog niet zelf zag dus ook nog niet zelf kon kieken maar wel prima bij de uitdaging van Karel passen.. | |
Copyright ©
Melodyks Kliekjes | Powered by Blogger
Blogger Theme by NewBloggerThemes.com
mogge Melody
BeantwoordenVerwijderenmooi stukje vlecht werk o.a. past zeker bij vanonderen
https://www.zooplanckendael.be/nl/pers/zoo-planckendael-opent-nieuwe-ingang-met-hoogste-bamboetoren-van-europa/
een mooi eerbetoon aan de ooievaar ook :)
geniet de dag
dat klopt helemaal !!!
VerwijderenDit jaar gaan we er niet meer komen ben ik bang, maar wellicht volgend jaar wel...
Heel mooi! Wellicht volgend jaar, dan hoop ik erbij te zijn.
VerwijderenJa nou hè?! Dat zou ik geweldig vinden lieve Bea.
Verwijderennee dit jaar maar niet , maar er nog weer eens rond wandelen is zeker mooi
VerwijderenKomt goed, we overleggen en plannen het wel voor volgend voorjaar ofzo
Verwijderenmet heerlijk wandel weer gaan we weer
VerwijderenJa zeker... ergens halverwege mei ofzo ... dan is het voorjaar begonnen, staat alles mooi in knop/bloei en is de kans op mooi weer groot, zonder dat het gelijk bloedheet is.
VerwijderenNu maar hopen dat Fletcher tegen die tijd een mooie aanbieding heeft.... .want dan pakken we uiteraard ook gelijk Antwerpen Zoo weer.
goed plan , weet niet of daar een fletcher is
Verwijderen:-) Niet dus... .kennelijk zit men (nog) niet in België maar wat niet is kan altijd nog komen... er is vast een goed alternatief te vinden ergens in Mechelen / omstreken
Verwijderener zijn partner hotels las ik op www
Verwijderenja last ik ook... we gaan het tzt wel uitzoeken
Verwijderenzijn hotelletjes genoeg in Mechelen
VerwijderenJa daarom, is vast wel ergens een plekje voor ons :-)
Verwijderenvast en zeker wel in voorseizoen
VerwijderenMisschien is dat huis wwel beschikbaar waar we eerder ook al waren
Verwijderenzou mooi zijn
VerwijderenLeuke foto van onderen te zien. Heel apart deze foto. Dit in België te zien. Zoiets hebben wij nooit gezien. Echt mooi. Fijne week.
BeantwoordenVerwijderenDank je wel. Ja nou hè... menig dierentuin is bezig een nieuwe 'entree' te bouwen... Deze is ook splinternieuw ... Echt heel mooi, vind ik ook.
VerwijderenDank je wel, jullie ook
Tegen de regen of de zon zal dit dak je niet beschermen, maar mooi is het wel.
BeantwoordenVerwijderenZo oogt het inderdaad.... het is ook niet een 'verblijfplaats' maar 'slechts' in een entree van een dierenpark :-)
Verwijderen