Bedankt

Al vele jaren geleden ontmoette ik hem... en werd ik acuut bevangen door zijn passie. Kort daarna werd ik donateur en weer een tijdje later werd ik adoptant en kwam menig dier voorbij dat mijn 'adoptiedier' was tot het stierf waarna ik dan een verzoek kreeg of ik de adoptie wilde voortzetten op een ander dier, daarop zei ik natuurlijk nooit nee. Tevens verzamelde ik gaandeweg de jaren tal van zaken om die naar Almere te sturen, en ook ging ik met enige regelmaat een rondleiding doen en daar een kijkje nemen in het belendende dierenpark, Almere Jungle. De laatste keer dat ik er was was in juli 2023, het foto-album kun je, indien gewenst, HIER bekijken.

Het was al een tijdje bekend dat hij zou vertrekken...en gisteren gebeurde dat dan ook. Één van zijn laatste grote successen was natuurlijk "De Positieflijst" die 1 juli via de wet grond aan voeten kreeg. Lees meer: Positieflijst LICG

David, bedankt!! En ja ik weet dat dat woordje nooit zal kunnen inhouden hoe het bedoeld is maar desalniettemin: Heel hartelijk bedankt voor al je inzet en hetgeen je bereikt hebt. Het ga je goed!
Gisteren, op 4 oktober 2024 en Wereld Dierendag, trad David van Gennep officieel terug als directeur van Stichting AAP. Maar liefst 43 jaar heeft hij zich vol overgave ingezet voor exotische zoogdieren in nood. Hij blikt in dit filmpje nog een keer terug op zijn bijzondere jaren bij AAP en heeft een persoonlijke boodschap aan alle donateurs. Namens David: ontzettend veel dank aan iedereen voor alle steun in al die jaren!
Het stokje wordt overgenomen door Erik Peeters en tijdens de afscheidsreceptie werd David verrast met een Koninklijke onderscheiding, benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau.


Ook voor Erik Peeters breekt er een nieuw tijdperk aan.
 “In de bijna 15 jaar bij AAP heb ik samen met David en het Management Team de ambities van AAP vorm mogen geven. Daarbij hebben we de aflopen jaren toegewerkt naar een organisatie die heel stevig op eigen benen staat en waar verantwoordelijkheden goed verdeeld zijn.
 Ik kijk er naar uit om samen met het MT en alle medewerkers en vrijwilligers het succes van AAP verder uit te bouwen.
Ons werk voor exotische dieren in nood is nog lang niet klaar, dus samen met iedereen die ons steunt gaan we met hart en ziel door totdat we onze doelen bereikt hebben"

 Lees verder op:
  https://www.aap.nl/nieuwsbericht/erik-peeters-blijft-directeur-aap/.

David, tot ziens. Erik, véél succes!!




Heb én hou het goed  
ps. als je reageert met instellingen anoniem, zet dan alsjeblieft je naam in de reactie erbij zodat ik weet dat jij het bent. Bedankt!

5 opmerkingen: