| Toen ik op kamers woonde had ik ze. Vlak na ons samenwonen ook. Gaandeweg verdwenen ze en heb ik er nu al jaren geen meer maar tijdens een fietstochtje even langs de bouwmarkt omdat ik daar wel de Y wist te vinden... | |
Editie #25 ~ op 23 juni ~ Y van Yuca / * Wekelijkse foto-uitdaging sinds 6 januari 2026Kijktip: - - -> Ferrara - & -> Karel - & - Nicole - & -> Suske - & Vonnie - & -> jou?
Home
Welkom
K(l)iekjes-2026
Stukjes
Zoo




mogge Melody
BeantwoordenVerwijderenja die hadden wij vroeger ook in huis , en nu ik de naam lees , weet ik het ook weer :)
ik heb een geheel andere Y
https://fietszwerver.wordpress.com/
geniet de dag
Mogguh Karullll
VerwijderenHaha ja hè , iedereen had ze vroeger wel
Ik kom zo bij je
was zeker een nieuwtje toen
Verwijderenik zag je al bij de bewaarplaats voor je fiets hihihi
Dat denk ik ... ze waren ook sterk en goedkoop... dus tja..
Verwijderenhaha ja
speelde zeker mee
Verwijderenmooi hé :)
ongetwijfeld, bij mij in ieder geval ;-) Ik had heel hoge ramen toen ik op kamers woonde.. en geen geld voor vitrage, bovendien rookte ik, dus dat goed moest dan ook gewassen enzo... vandaar de vensterbank vol grote planten
VerwijderenEcht wel
ik ben opgegroeid met bloemen en planten , pa had zelfs lang een volkstuin
Verwijderennadien alleen nooit thuis , dus geen planten
Ja ik ook... al was ik er zelf gekker op dan mijn moeder ...
VerwijderenDat snap ik wel hoor
nu heb ik mooie bloemen staan , een vensterbank vol 😁
Verwijderen:-) Nooit genoeg
Verwijderenvol is vol :)
VerwijderenHaha ja dat is waatr, maar jouw vensterbank noch raam is dat al, bij lange na niet
Verwijderenecht wel
Verwijderen:-)
VerwijderenWij hadden toen deze planten. Ook heel lang niet meer.
BeantwoordenVerwijderenDingen groeien te groot voor kleine oppervlakte in huis.
Wel prachtig planten om te zien op de foto's van jou. Inderdaad het yuca. Fijne dag.
Ja hè... uit de mode geraakt, toch zie je ze nog wel af en toe
VerwijderenJa dat ook... Zeker. Dank je wel. jullie ook
Tijden geleden dat ik die plant ergens gezien heb. Mooie invulling.
BeantwoordenVerwijderenJa relatief herkenbaar wel... ik ken ook geen mensen meer die ze nog in huis hebben, je ziet zze wel in dierenparken en daar kom ik natuurlijk wel geregeld, en de bouwmarkten/tuincentra hebben ze ook altijd wel
VerwijderenDank u zeer meneer
Ooh jaaaa! Een yuca! Daar had ik zelf nooit aan gedacht. Wat een goede invulling Melody!
BeantwoordenVerwijderen:-) Hoeft ook niet, jouw hoofd is veel creatiever dan het mijne dus jij vindt ook iets origineels maar wel bedankt
VerwijderenHa, ha, ik speurde in mijn archief ook naar de yuca, ik had er geen plaatje van. Grieks y ... verduld het staat in de koelkast en eet het dagelijks. Foto was snel gemaakt. https://ferrara-victoriene.blogspot.com/2026/06/alfabet_033874335.html
BeantwoordenVerwijderen:-) Had jij ook vroeger wel staan zeker?
VerwijderenLaat me raden, yoghurt ofoz... ik laat me verrassen dus kom eraan
Die herinner ik me ook nog, van thuis.
BeantwoordenVerwijderenGoed én mooi gevonden 😁
Fijne dag vandaag 🙋🏻
Liefssssssssssss -X-
Dat verbaast me niet. Dank je wel. Jij ook, pas op jezelf met deze hitte aub!!!
Verwijderenxxx
Er waren jaren dat je er niet bij hoorde wanneer je geen Yuka had staan.;-)
BeantwoordenVerwijderenDat zou heel goed kunnen, dat weet ik niet meer... nu heb ik er 1 staan, in de keuken op het noordwesten ;-)
VerwijderenErbij horen... heeft me nooit zo geboeid, ook nu niet... ik kreeg deze cadeau en dus ben ik er blij mee.
Ik vind dat een leuke plant. Ik had ze vroeger ook.
BeantwoordenVerwijderen