Hij komt, hij komt...




Mijn verhuizing van wordpress naar blogspot betekent uiteraard dat óók het Sinterklaas-Spel verhuist.

Na enig gestoei met de thema's -omdat ik persé een thema wilde dat het bericht in diens geheel plaatst ipv met een 'lees meer-knop'- ben ik ff verder gaan stoeien om de layout toepasselijk te krijgen...

Inmiddels staat die blog online en staan ook de schoentjes klaar.

We beginnen zoals altijd op 26 november met spel 1   

Wil je een kijkje nemen?
Wil je je alvast abonneren op de blog en/of de reacties?
Wil je alvast je schoentje zetten?
Wil je gewoon ff kijken en later beslissen?

Onder mom van 'volg je hart want dat klopt'... - - - > https://sinterpieterklaas.blogspot.com

Ohja, vergat ik nog... ik zou het zeer waarderen als je deze aankondiging promoot want enerzijds zullen velen niet weten dat het verhuisd is en anderzijds kunnen we wellicht zo meer deelnemers krijgen en 'groter' plezier beleven met zijn allen. 





Heb én hou het goed  

14 opmerkingen:

  1. dat is fijn , heb de schoen al gezet , je kan niet weten hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de link aangepast, was vorig jaar veel te leuk om dit jaar niet mee te doen.
    Nou, ik wil wel een schoentje gaan zetten. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ ik weet ook niet meer of in de jaren 70 de zomer anders was dan nu.
      Maar de seizoenen waren wel duidelijker verdeeld.

      Verwijderen
    2. Hartstikke fijn Hans... .ook fijn dat je weer wilt gaan spelen... . kom je nog wel even een schoentje zetten?

      Verwijderen
    3. Ja precies Hans... je wist altijd heel goed welk seizoen het was, da tis nu veel minder duidelijk

      Verwijderen
  3. Ik heb gekozen voor schoentje 21, en kan bijna niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen