Foto Thee #40





#39 ~ sinds 6 januari 2024


De vraag op woensdag 2 oktober 2024 is:


"Wat is het laatste dat je gevierd hebt?"


Oef... die vraag is een lastige om te beantwoorden. - - - Enerzijds vier ik nooit iets want ik verafschuw bijeenkomsten omdat dat een feestje zou moeten zijn, zoals 'iedereen' 'altijd' zegt. Anderzijds vier ik elke dag dé dag zelf omdat het een dag is die ik haalde; "het leven is niet leuk maar opgeven is (nog) geen optie".  Vandaag heb ik weer gehaald dus dat vier ik dan maar door deze blogpost te plaatsen en er een leuke foto bij te zetten van iets dat ik vier *glimlach. 







Heb en hou het goed

16 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    ik ben jarig elke dag als ik wakker wordt , het vieren , nee dank je wel
    een wandeling - fietsrit of een dagje weg zijn voor mij feessies die ik dan gaar vier
    straks zal ik vieren dat ik droog terug ben van eten halen , met een stuk roggebrood en oude kaas

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestje in tuin als je klaar bent Melody. Zijn jullie steeds ermee bezig? Leuke foto weer. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo iets... dit was op man's verjaardag... de jeugd eerst geholpen, daarna de bbq aan
      Dank je wel, jullie ook

      Verwijderen
    2. Was het gezellig geweest voor jullie.

      Verwijderen
  3. Dat was het eerste dat ik dacht toen ik de vraag lag, jij viert het leven en dat is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) jij kent mij hè.... 'we' doen ons best hè ;-) jij net zo goed als ik

      Verwijderen
  4. Carla, mijn zus zegt altijd:: vier het leven."

    BeantwoordenVerwijderen