zondag, mei 05, 2024

Leren door te proberen #9



28 april schreef ik in editie #8 mijn lijstje van 6 dingen die ik graag nog wilde oplossen hier binnen mijn blogspotblog.  Van dat lijstje kan ik nu nr.3 en nr. 6 afstrepen.
Nr. 3... ik heb de mogelijkheid toegevoegd om je te abonneren op reacties.. Toegegeven, het is weliswaar iets anders dan hoe het bij wp gaat met 'antwoord op jouw reactie' maar het werkt wel. 
Nr. 6...ik heb een thema gevonden dat wél de mogelijkheid biedt om subpagina's te linken en tonen. (zie maar boven in mijn menu... Zoo-1 en Zoo-3 hebben ze. Ook kon ik in dit thema gelukkig weer icoontjes toevoegen aan mijn menulinks en die (sub-)paginalinks dus ook. Plussss het feit dat die pagina;'s vanuit het menu in een nieuw venster open zodat degene die ze opent niet gelijk van mijn blog verdwijnt bij het sluiten van die pagina maar terugkeert op de hoofdpagina van mijn blog. 
En ik heb weer genummerde paginatie, vind ik altijd veel mooier ogen van 'previous / next' .
Blijven er nog 4 over dus: 
01) Het kunnen liken van post(en) en/of reactie(s)
02) Dat lettertekens automatisch opgezet worden in de bijbehorende smileys/emoticons/emojies
03) Dat een Link in reactie niet aanklikbaar is (wel te openen: rechtermuisknop - openen nieuw venster)
04) Dat een anonieme reactie ook voor mij als blogeigenaar anoniem is.

Kortom.... veel tijd blijkt zinvol besteed, heb weer veel bijgeleerd en ontdekt, ben blij!



Heb én hou het goed  

4 opmerkingen: