Foto Sunday





Photo SundayZondag 5 mei- Lucht#875 sinds 5 juni 2007



Heb én hou het goed  

16 opmerkingen:

  1. Sinds mijn man is overleden kom ik eigenlijk nooit meer in Groningen. Zijn broers en zusters waren hem al voorgegaan en de kinderen van hen ken ken ik eigenlijk ook niet, ik zou niet weten of die nog in de stad wonen. Mijn man had als 'nakomertje' ook nooit veel contact met broers en zussen, die kwamen hier ook nooit. Die vonden het te ver rijden. Gek is dat de afstand Groningen-Middelburg was voor hen dus verder dan andersom. Ach ja hij had ook geen sterke band met hen zodoende kreeg ik die dus ook nooit. Meestal was ik degene die zei dat we nodig eens erheen moesten (zo twee keer per jaar) De stad zelf vond ik wel een leuke stad om te winkelen en uit te gaan, maar ja je was op familiebezoek dus gingen we van de ene naar de andere op de koffie.
    Je foto met de engelentrapjes (zoals de kinderen het noemden) is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap je helemaal hoor!!

      Dank je wel.... ik noem het altijd 'jacobsladder' ;-) Hemelharp kan ook

      Verwijderen
  2. Een mooie lucht, om mee te gaan slapen en op te staan. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat dus Hans, zo denk ik er ook over maar ja elke ochtend zo vroeg uit mijn bed is me (tegenwoordig) wel lteveel van het goede ;-)

      Verwijderen
  3. Mooi die harpstralen. Een cadeautje van de zon en wolken. Wat een dag gisteren! Dikke liefs

    BeantwoordenVerwijderen