Stoeltjes 3





Buuf en ik kwamen tijdens onze revalidatiewandelingen weer van alles tegen, waaronder de Grofplaat Russula. Ik zie er een soort van flatgebouw in... met een groot rond dakterras en het is kennelijk avond, dus de bewoners zijn allemaal thuis en hebben het licht aan *glimlach
Amethistzwam
En het duurde (weer) even maar ze zijn er nu dan toch: De Vliegenzwam
Porseleinzwam


Ohja, zou ik bijna Karel vergeten.... hij maakte weer een combi van een fietstochtje en een voetentochtje, en hij kwam ook vele stoeltjes tegen, hij zette dat in DIT ALBUM.



Mijn album van "Stoeltjes 2024" bevat nu dus 248 foto's... 




Heb én hou het goed  

20 opmerkingen:

  1. Goede morgen , mooie 'stoeltjes' op de foto gezet. De meeste kende ik niet van mijn wandelingen, eigenlijk alleen de vliegenzwam wel. Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Haba, dank je wel. We zijn nooit te oud om te leren toch ;-) :-)

      Dank je wel, wens ik jou uiteraard ook van harte toe

      Verwijderen
  2. Ook voor mij zijn de meeste onbekend maar mooi om ze hier te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja tochllll heb zojuist weer een nieuwe score aan het album toegevoegd

      Verwijderen
  3. wat zijn ze weer mooi Melody
    daar kunnen heel wat kaboutertjes wonen in dat mooie flatgebouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ohh joh, nou nu wel dan... .die paarse en witte zijn heel klein hoor.. .zo groot als een mensenpink .. dus wellicht loop je te snel ;-)

      Verwijderen
  5. Wat super mooi paddenstoelen zijn het. Je voel al herfst in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja toch... haha ja zeker wel.... mijn hjerfsttafel staat al een poosje

      Verwijderen
  6. Je hebt er weer aardig wat gezien en je album wordt voller. Zag wel dat er een foto niet stond op je pagina. Weet niet of je dit gezien hebt. Want was hier alw at dagjes geleden en ook gereageerd maar is vast niet doorgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaklopt, al weer vele honderden.... dat wist ik nog niet, dank je wel voor het melden... heb het inmiddels hersteld

      Heb ik niet gezien inderdaad

      Verwijderen
  7. Vergat te schrijven dat de mooie vliegenzwam ontbreekt.

    BeantwoordenVerwijderen