Foto Thee #41





#41 ~ sinds 6 januari 2024


De vragen op woensdag 9 oktober 2024 zijn:


"Waar zou je nog graag een cursus in volgen?" / "Wat zou je nog eens willen leren?"


Ik ga geen cursussen meer doen, meer dan genoeg 'moeten' (en ook willen) doen/gedaan. Voor wat ik nog zou willen leren bestaan geen cursussen, alleen therapievormen om ermee te leren omgaan en die heb ik gedaan tot vervelens toe, doe ik dus ook niet meer.
De Hop hierboven vertrouwt zijn trainer... niet 100% dat zie je, maar wel genoeg om dichterbij te komen. Zoals die Hop ben ik ook, sommigen vertrouw ik genoeg om dichterbij te komen maar 100% heeft niemand. Altijd in  'vluchtmodus', altijd een uitweg wetend, nooit met de rug naar een deur, mijn ogen registreren alles. Omdat daar dus geeen cursussen voor zijn doe ik maar mijn best mijn makke te  'accepteren' voor zover mogelijk. 






Heb en hou het goed

10 opmerkingen:

  1. Ik zit op schrijfcursus, puur voor het plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wist ik... is ook heel fijn... doen wat je leuk vindt... daarom struin ik liever in dierenparken en online op zoek naar info/kennisaanvulling

      Verwijderen
  2. ha die Melody
    zou je niet samen willen werken met de dierenverzorgers zo als deze van de Hop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is te laat maar pianospelen, dat had ik graag gewild.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ja snap ik ... kan nog wel hoor,, het zal je verbazen hoeveel 'oudere' mensen nog starten

      Verwijderen
  4. Wat ik wilde leren bén ik ook vorig jaar gaan leren, bridgen. En mens wat heb ik dáár een plezier van en mee. !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ik d8 al wel dat dat jouw antwoord zou zijn.... blij voor je hoor!

      Ik heb die behoeftes niet... me in groepen mensen begeven, zeker in die groepen waarin ik moet participeren, is iets dat ik zoveel mogelijk mijd. Liever met een paar mensen om me heen en de rest 'blokken' dan er deel van zijn ....brrrrrrrrrrr

      Verwijderen