Foto Friday



Photo Friday    Thema 24 mei 2024: "Spiegels"


22 opmerkingen:

  1. mogge Melody
    mooi landelijk weggetje
    en ja het thema past ook :)

    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto is in de roos wat het thema betreft . Een fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooruit of achteruit, het maakt geen verschil. 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een autospiegel met wát een uitzicht. Het leven is schoon in het Groningse land (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van die spiegel foto's! Schot in de roos. Leuk autokleurtje waar jij mee op de baan bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook, ik heb er een paar meer van, ik vergeet het helaas t4e vaak.

      Ja dat was mijn rode Hyundai die ik in 2011 had... deze foto is van rond die tijd ook... 2012

      Verwijderen